Triple monitor setup

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0164

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2012
Goedenavond,

Ik heb een triple monitor setup, 3 BenQ 22'' schermen. Aangesloten op DVI, HDMI en DisplayPort(R9 290 4GB graphics card).
De post bios, en het ''Windows is starting...'' scherm zijn alleen te zien op het linkse en middelste scherm, niet op het rechtse scherm. Het irriteert me nogal, heeft iemand een idee of dit aan te passen is? Ik heb het graag alleen op 1 scherm, of op alle 3.
Heb het zelf niet kunnen vinden.

Als iemand een idee heeft hoor ik het graag.

Gelijk welke kaart je hebt, je kunt maar 2 schermen volledig compatibel aansluiten. Als je er 3 wilt dan ga je moeten CrossFire gebruiken met een andere kaart.

Pcexpert: ik weet niet WAAR je dat hebt gelezen maar die R9 290 kan zelfs 4 schermen vanuit 1 kaart aansturen
voorbeeld: mijn schattige R7 250 Ultimate heeft al mogelijkheid tot 3x 1920 x 1080 dmv AMD Eyefinity.

Bram: zie je wel in de opgestarte windows alles op de drie schermen?
Ik denk dat de oplossing simpel is. Gewoon even geduld (denk nog geen minuut als je een ssd hebt) en dan heb je wel beeld op alle drie de schermen. Zal waarschijnlijk komen door een driver die dan geladen wordt.

Ik hoop je geholpen te hebben :)

Greetz
Wilco
:thumb:

Laatst bewerkt:
@ brambdr,
Dat gaat niet lukken.De GPU drivers met ondersteuning voor 3 schermen worden pas aangeroepen wanneer windows is opgestart.
Zolang dat niet is gebeurd,wordt de vga mode gebruikt......

Pcexpert: ik weet niet WAAR je dat hebt gelezen maar die R9 290 kan zelfs 4 schermen vanuit 1 kaart aansturen
voorbeeld: mijn schattige R7 250 Ultimate heeft al mogelijkheid tot 3x 1920 x 1080 dmv AMD Eyefinity.

Bram: zie je wel in de opgestarte windows alles op de drie schermen?
Ik denk dat de oplossing simpel is. Gewoon even geduld (denk nog geen minuut als je een ssd hebt) en dan heb je wel beeld op alle drie de schermen. Zal waarschijnlijk komen door een driver die dan geladen wordt.

Ik hoop je geholpen te hebben :)

Greetz
Wilco
:thumb:

Ja zodra Windows is opgestart werkt alles gewoon zoals het hoort. Ik had het alleen over alles wat daarvoor komt zoals het ''Windows is starting...'' scherm, de bios etc. Vandaar dat ik de reactie van pcexpert nogal apart vond.
Het ziet er alleen apart uit dat de bios op twee schermen te zien is. Is het mogelijk dat ik dit verander naar 1 scherm?

Laatst bewerkt:
Bij crossfire heb ik nooit anders geweten dan 2 schermen tijdens opstarten......als ik in m'n bios wil werken,laat ik gewoon linker en rechterscherm uit.
Ben wel benieuwd of hier een antwoord op komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan