Troj-besmetting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jahike

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2002
Berichten
64
Beste mensen,

Na een virus scan bleek dat mijn PC is besmet. De meeste virussen en T-horses zijn inmiddels verwijderd, maar van de volgende kom ik niet af.

Nu ben ik een leek op het verwijderen van besmette bestanden dus daarom graag jullie advies. Hoe verwijder ik de onderstaande problemen:

1.Troj_malware.VTG

Zou in het volgende bestand zitten:
C:\Documents settings\HP eigenaar uw\2B2DFF239C4D\application data\mesenger\drivers\aud\msgasst84.dll

2.Troj_VUNDO.KKY

Zou in het volgende bestand zitten:
C:\windows\system32\dbjvldcx.dll

4.Troj_BHO.YN
Zou in het volgende bestand zitten:
C:\windows\system32\YAIELWNT.dll

5.Troj_BOAXTE.A
Zou in het volgende bestand zitten:
C:\windows\system32\JMZT.LVY.dll

De pc toont de volgende kwalen:

Start heel traag op.
Reclamevenster (yieldmanager) komen spontaan in beeld.
Zoekresultaten in Google geven bij het aanklikken niet de aangeklikte sites maar totaal andere sites.(hierin zie je advertenties om malware te verwijderen).

Ik heb XP op mijn pc staan.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Oh ja, wanneer ik m probeer aan te melden op Hyves krijg ik de melding "de webpagina kan niet worden weergegeven". Via de lptop lukt het wel om op Hyves te komen. Geldt ook voor Blogger.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie tips.

Ik het b het malware programma laten draaien en er is heel wat rommel verwijderd.

Heb nu nog het probleem dat ik op sommige site me niet kan inloggen (.o.a. Hyves en Blogger) . Gelukkig kan ik wel inloggen op Helpmij:D

Bij Hyves krijg ik de volgende melding:

Er kan geen internetverbinding via HTTP,HTTPS of FTP worden gemaakt. Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt door instellingen van de firewall op deze computer.

Controleer de instellingen van de firewall voor HTTP-poort (80), HTTP-poort (443) en FTP-poort (21).

Ik zal deze vraag in het juiste forum plaatsen.

Ik heb volgens mij alleen de windows firewall aan staan. Geen idee hoe ik dit moet oplossen. Heb dit probleem sinds gisteren en heb niets aan mijn instellingen veranderd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan