trojaans paard dropper .generic.blyx

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomboeg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
mijn pc heeft een virus gevonden het staat in quarantaine maar wat moet ik doen???

het heet:trojaans paard dropper .generic.blyx :evil:
en het staat op D:/AUTO.RUN/STARTER.EXE :evil:

verder het staat in wuarantaine maar ik ben wel erg bng want wat is het???

eniets met start up is dat als ik mijn pc opstart dat ie dan stopt ofzo he? wat is het help me plz

ow en avg anti virus free heeft hem gevonden en in quarantaine gezet

mvg tomboeg:(:(:(:(:(:(:(:confused::confused:

Laatst bewerkt:
mijn pc heeft een virus gevonden het staat in quarantaine maar wat moet ik doen???

het heet:trojaans paard dropper .generic.blyx :evil:
en het staat op D:/AUTO.RUN/STARTER.EXE :evil:

verder het staat in wuarantaine maar ik ben wel erg bng want wat is het???

eniets met start up is dat als ik mijn pc opstart dat ie dan stopt ofzo he? wat is het help me plz

mvg tomboeg:(:(:(:(:(:(:(:confused::confused:

Verwijder het dan zou ik zeggen. Heb je Norton etc wat dan ook al op je pc laten draaien??

ik heb avg anti virus free

maar als ik het verwijder crasht mijn pc dan niet bij het opstarten van windows daar ben ik bang voor omdat er staat start up en station D heb ik niet op mijn pc staan wel van alles maar geen D

ik heb geen scan nodig want ik weet toch al dat die er is??

ik kan ze ook verwijderen maar omdat het start up heet heeft het misschien met de computer opstarten te maken

Start -> Alle Programma's -> Opstarten... Verwijder daar :) En dan de file zelf ook nog!

Of via opstarten van de windows conf:

Start -> Uitvoeren -> msconfig -> Opstarten -> Uitvinken -> Verwijderen

Zorg wel dat je hem afsluit via: Ctrl + Alt + Escape Processen en dan de file Proces Beeindigen.

Of om proces anders te stoppen:

Start -> Uitvoeren -> cmd -> TASKKILL /F /IM filenaam /T

Hopelijk kom je hiermee verder

Een online scan doet dat meestal wel goed hoor ga er dus echt niet vanuit dat hij zoiets doet hij is van windows.:shocked:

hij staat in quarantaine maar ik kan hem dus gewoon verwijderen zonder risico's hij is zoiezo al onschadelijk

Verwijderen vind ik toch nog altijd de beste optie het is al wel eens gebeurd dat de quarantaine word omzeilt door de een of andere manier, en waarom zou je dat virus niet weghalen als je gewoon even een back-up maakt kun je met 100% zekerheid verwijderen en ben je er dus ook vanaf;)

ik heb geen station D maar wat bedoel je met backup maakt hoe maak je dat en wat bedoel je?

Met back-up bedoel ik je bestand overzetten naar een data disk of schijf. Dat kun je doen via Configuratiescherm back up maken

ik maak altijd backup's met nero

het virus staat in quarantaine

volgen smij kwam ht van een u.s.b. stick

Dat kan ook maar dan zou het niet meer in D: kunnen staan. Ga is naar deze computer.
Wil je eens al je stations opnoemen?

ok

ik denk dat het een usb of zoiets was maar als nog hier komen ze

C I E F G H K L :D

Oké nou ik denk dat je nog het beste even Avast kunt downloaden op avast.nl en dan nog even een volledige scan en als daar niks uit komt ben je clean denk ik:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan