theunknownNL
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 sep 2010
Ik heb een Trojaans paard in de MBR zitten van 1 van mijn HDDs.
Hoe kan ik deze verwijderen? Dit is de melding van de virus scanner.
De HDD waar het om gaat draaide eerst als boot HDD maar op het moment is die vervangen door een SSD en gebruik ik de HDD als opslag.
Categorie: Trojaans paard
Beschrijving: Dit programma is gevaarlijk en het voert opdrachten van een kwaadwillende gebruiker uit.
Aanbevolen actie: Deze software onmiddellijk verwijderen.
Security Essentials heeft programma's gedetecteerd die een inbreuk op de privacy of schade aan de computer kunnen veroorzaken. Toegang tot bestanden die door deze programma's worden gebruikt, zonder deze te verwijderen, is nog wel mogelijk (maar niet aanbevolen). Klik op Toestaan en vervolgens op Acties toepassen voor toegang tot deze bestanden. Als deze optie niet beschikbaar is, moet de beveiligingsbeheerder of een andere gebruiker met administratorrechten zich aanmelden op de computer.
Items:
boot:\Device\Harddisk1\DR1
boot:\\.\PHYSICALDRIVE1\(MBR
Nieuwe informatie van virus scanner
Items:
boot:\Device\Harddisk1\DR1\(MBR)
boot:\Device\Harddisk1\DR1\(MBR)\(MBR)
boot:\\.\PHYSICALDRIVE1\(MBR)
boot:\\.\PHYSICALDRIVE1\(MBR)\(MBR)
Hoe kan ik deze verwijderen? Dit is de melding van de virus scanner.
De HDD waar het om gaat draaide eerst als boot HDD maar op het moment is die vervangen door een SSD en gebruik ik de HDD als opslag.
Categorie: Trojaans paard
Beschrijving: Dit programma is gevaarlijk en het voert opdrachten van een kwaadwillende gebruiker uit.
Aanbevolen actie: Deze software onmiddellijk verwijderen.
Security Essentials heeft programma's gedetecteerd die een inbreuk op de privacy of schade aan de computer kunnen veroorzaken. Toegang tot bestanden die door deze programma's worden gebruikt, zonder deze te verwijderen, is nog wel mogelijk (maar niet aanbevolen). Klik op Toestaan en vervolgens op Acties toepassen voor toegang tot deze bestanden. Als deze optie niet beschikbaar is, moet de beveiligingsbeheerder of een andere gebruiker met administratorrechten zich aanmelden op de computer.
Items:
boot:\\.\PHYSICALDRIVE1\(MBR
Nieuwe informatie van virus scanner
Items:
boot:\Device\Harddisk1\DR1\(MBR)
boot:\Device\Harddisk1\DR1\(MBR)\(MBR)
boot:\\.\PHYSICALDRIVE1\(MBR)
boot:\\.\PHYSICALDRIVE1\(MBR)\(MBR)
Laatst bewerkt: