Trojaans paard woyobopo.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijee

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
375
Ik krijg steeds een melding dat Norman een trojaans paard BHO.HHZ in quarantaine plaatst die voorkomt in deze dll: woyobopo.dll. Deze komt steeds terug. Ik heb nu ook geen internetverbinding meer. Wat kan ik doen?
 
Dus je kan niet op het internet? pak een usb stickje en ga even naar een andere computer. Doe daar deze twee setups op het usb stickje

Mbam: http://www.malwarebytes.org/mbam/program/mbam-setup.exe

Superantispyware: http://downloads.superantispyware.com/downloads/SUPERAntiSpyware.exe

Doe daarna het stickje in de geinfecteerde computer en voer eerst de setup van mbam uit. Laat die een snelle scan doen. aan het eind van de scan verwijder je de virussen en herstart je pc opnieuw. Daarna even superantispyware draaien.
Als updaten van de scanners niet lukt, dan doe je dat niet.

Vertel even hoe het gaat na deze twee scans.
 
Ik heb beiden gedraaid. Het lijkt erop dat het heeft geholpen omdat ik niet meer de melding krijg van het trojaanse paard. Mijn internetverbinding doet het echter nog niet. Wat nu?
 
Ik krijg steeds een melding dat Norman een trojaans paard BHO.HHZ in quarantaine plaatst die voorkomt in deze dll: woyobopo.dll. Deze komt steeds terug. Ik heb nu ook geen internetverbinding meer. Wat kan ik doen?

Volgens mij heeft iedereen op dit moment een trojan want ik heb er ook een die nu verwijderd is hoop ik maar als het tegek wordt installeer ik xp opnieuw
 
Volgens mij heeft iedereen op dit moment een trojan want ik heb er ook een die nu verwijderd is hoop ik maar als het tegek wordt installeer ik xp opnieuw

geen last hier hoor!!dus iedereen???en gebruik eens leestekens en geen zinnen aan elkaar aub.

@ts:hoe is stand van zaken??
 
Laatst bewerkt:
Mocht het probleem er nog steeds zijn probeer dan eens Malwarebytes.
www.malwarebytes.com
ik heb zelf hele goede ervaringen met dit programma, en het geeft je een uitgebreid log
van het resultaat.
 
Dank je wel voor de info allemaal. Inmiddels zijn alle problemen weer opgelost.
Geen toegang tot Internet lag aan de TCP/IP instellingen... :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan