Trojaans paard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannylee

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
krijg om de hal uur een melding van norton internet security dat er een poging tot inbraak van trojaans paard sokets de trois v1. krijg
en wel 50 x om een dag heb de ip gechecked en soms lijkt de ip zeer sterk op mijn eigen ip?? op 1 nummer na dan
Heb mijn provider gebeld en zij zeggen dat het ook van hun kan komen dat ze om de zoveel tijd de lijnen testen? met een trojaans paard?
Kan iemand mij helpen heb namelijk een vaste ipadres van tiscali en kan die niet wijzigen en wordt gek van die meldingen kan die wel uitzetten. Maar wil het liefst dat ik niet steeds word aangevallen voel er namelijk niet lekker bij. Heb nu het gevoel dat iemand in mijn computer zit tesnuffelen

Dit heb je al meerdere x gevraagd op 10-01-05 en antw:
gekregen.

--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door dannylee
Krijg via mijn norton internet sec tezien dat ik per dag minimaal 50x wordt aangevallen door 1 specifieke ipadres
Kan dat zijn dat iemand in mijn computer wilt komen?
Heb naar zijn ipadres gekeken en het is van een nederlandse iemand?
Wat kan ik doen of hoe kan ik weten of ie het express doet of dat ie ook een virus heeft ofzo die steeds bijmij in de computer wilt komen??
--------------------------------------------------------------------------------

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan