Trojaans vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnens

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Hallo,

Stel dat ik in account A deze (link naar eerder topic) TH's heb. Ik schakel deze uit, maar dan kan ik dus niet meer op internet in account A, maar verder werkt windows nog goed. Krijg ik dan in account B ook de melding dat er TH's zijn gevonden, en als ik ze uitschakel, dat ik dan niet meer op internet kan in account B?
Volgens mij, als ze op account A zijn uitgeschakelt, dan moet ik er verder toch geen problemen meer hebben?

Of krijg ik er toch weer problemen mee?

Je refereert er zelf naar door naar je vorige post te verwijzen - Als dat niet GOED is opgelost moet je eerst daarvoor zorg dragen...denk erom! trojanen kunnen echt last veroorzaken - dat kun je niet willens en wetens in een site zetten.

Je refereert er zelf naar door naar je vorige post te verwijzen - Als dat niet GOED is opgelost moet je eerst daarvoor zorg dragen...denk erom! trojanen kunnen echt last veroorzaken - dat kun je niet willens en wetens in een site zetten.

T klopt dat die dingen moeilijk weg te krijgen zijn , maar volgens mij wordt het toch echt uitgeschakeld in account A..... Bij mijn vorige post, zat de trojaan in mijn eigen account, dus dat heb ik doormiddel van een herinstalatie moeten herstellen , maar het was wel helemaal uitgeschakelt naar mijn idee......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan