Trojaanse paardjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnens

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Hallo, ik heb last van een paar trojaanse paarden, zie bijlage. alleen is het probleem dat als ik ze uitschakel met avg , ik niet meer op internet kan, ik krijg dan een melding over een proxy server(alleen dan in het nederlands maar ben vergeten een pscreentje te maken).
En als ik ze weer inschakel, dan kan ik dat wel weer. Hoe deze paarden te verwijderen maar dan toch nog op internet kunnen?(overigens kan ik als ik ze uitgeschakelt heb nog wel met msn online).

Bijlagen

• Trojaanse paardjes.jpg
    Trojaanse paardjes.jpg
    68,2 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Kan wel kloppen, je hebt een vervelende infectie te pakken. Wacht even wat de uitslag van die programma's wordt, anders heb ik nog wel vervolg stappen.

Kan wel kloppen, je hebt een vervelende infectie te pakken. Wacht even wat de uitslag van die programma's wordt, anders heb ik nog wel vervolg stappen.

Nou zit ik dus met een heel groot probleem,mbam heeft de trojans dus verwijderd, alleen nu kan ik het internet ook niet meer op(zit nu in mijn gast acc waar het wel kan) en ik kan het oook niet meer terug zetten:( want die optie zit niet in mbam....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan