trojan backdoor

• Onderwerp starter Onderwerp starter mip
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mip

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
hallo allemaal!! Al de hele dag bezig......Wie weet hoe je een trojan backdoor virus helemaal kan verwijderen??is nogal hardnekkig......:evil:

misschien meer info....Het is zo dat ik een xp versie gebruik. Pas 4 dagen op de kabel zit en ineens natuurlijk als een wilde ben gaan downloaden. Virrusscan gebruikt....Avast en norton. Nu ook met stinger en avast cleaner aan de gang geweest en zelfs via taakbeheer geinfecteerde boel verwijderd.....Maar hahaha!!!:confused: Hij weet zijn weg terug gelijk weer te vinden........

We moeten eigenlijk echt even de naam weten van die Trojan.
De één is de ander niet namelijk;)

Geplaatst door Jozo
Vanzwam lijkt het je handig om er nog een derde virusscanner er bij te zetten, twee lijk me al niet echt aan te raden.

A2 is geen virusscanner maar eerder vergelijkbaar met AdAware/Spybot.

Geplaatst door buffy

A2 is geen virusscanner maar eerder vergelijkbaar met AdAware/Spybot.

Inderdaad buffy, A2 is een anti trojan programma.

bedankt voor het meedenken....Geen flauw idee welke trojan er in mijn compu. aan het rondwaren is.....Via de msn met een vriendin die er meer vanaf weet aan de slag geweest.......Ik nogal suf op compu gebied, vandaar.....Ik niet blij, alles wat ik (en wat zij) kon bedenken is nu al gedaan....Wat voor problemen krijg ik als ik gewoon doorga online???Probleem nu is vooral het downloaden via explorer....Foutmeldingen enzo en met afgebroken bewerkingen. Bah!!!:(

Probeer The Cleaner eens als Trojan-verwijderaar.

Het is een 30 dagen durende trial, maar je hebt de beschikking tot het volledige programma.

:rolleyes: Als ik goed de waarschuwing begrijp(die natuurlijk maar blijven komen..) is de naam van het virus; ncaseSpy[trj].
Weten jullie nu meer??? Groeten Mip:)

Geplaatst door mip
:rolleyes: Als ik goed de waarschuwing begrijp(die natuurlijk maar blijven komen..) is de naam van het virus; ncaseSpy[trj].
Weten jullie nu meer??? Groeten Mip:)

Spyware van nCase dus. Plaats even een HijackThis-log in de daarvoor bestemde topic, instructies vind je daar in het eerste bericht: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=169370
Dáár plaatsen dus, dat log. Dan ben je hier voor je het weet vanaf.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan