trojan byte verrify kan niet worden verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

halsangel

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heey ik heb met norton antivirus mn pc gescand. En hij komt het virus 'trojan byte verrify' tegen. En dat kan die niet verwijderen.. Weet iemand hoe ik deze kan verwijderen of heeft er een programmaatje voor??

Alvast bedank:thumb:

Oke ik ben hem nu aan het scannen in veilig modes op virussen.
En ik heb trouwens nog een vraage :P als je zo'n melding krijgt als je de computer opstart, dat die een bestand niet gevonden heeft. Hoe kan je die melding wegkrijgen?

Heb je wel systeemherstel uitgezet?

Over dat missende bestand, dat ligt eraan over welk bestand het gaat...

Ja ik heb het systeemherstel uitgezet. En het bestand wat mist is NOD32.exe

Dat is dus een bestand van NOD32 Anti Viris.. Je hebt toch niet 2 anti-virus programma's geinstalleerd he??

Nee, want ik heb juist Norton geinstalleerd omdat die NOD32 verlopen was en de hele tijd die melding geeft. Ik heb NOD32 ook geprobeerd eraf te gooien maar dan geeft die de hele tijd een melding dat die een bestand mist..

Nou, Norton en NOD32 zitten elkaar nu ook nog steeds een beetje in de weg, maar eerst maar het 1e probleem oplossen.

Ok, je hebt dus ooit het programma eAcceleration geinstalleerd (met spyware) en daravan zijn sporen op je PC achter gebleven

Download en run deze verwijder software eens

Oke, maar als ik dat bestandje open, vraagt die gelijk of ik het wil verwijderen en (volgens mij) heeft die niks gedaan:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan