Trojan die niet weg wil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
laat mbam het eens opruimen.
Downloaden (gratis versie)
installeren
updaten
snelle scan.

kijk eens of het daarna weg is.

,klein strijd plan

1 backup maken van je systeem met bv norton ghost of acronis true image

2 systeem herstel uitzetten

3 opnieuw starten

4 scannen met avg

5 is hij klaar dan systeem herstel weer aan zetten

In System Volume Information zijn je systeemherstelpunten opgeslagen,schakel systeemherstel uit bij systeemeigenschappen( WIN+Pauze/Break-toets) herstart je pc schakel systeemherstel weer in en je bent er vanaf !

Laatst bewerkt:
@HelpMYNOT,

graag de smallimg tag gebruiken als je grote afbeeldingen toevoegt. Zie je vorige berichten (aanpassen) hoe ik dat gedaan heb. Nu blijft de pagina lay-out normaal. Niet iedereen heeft een groot scherm.

Het is gelukt de Trojan is weg...

ik weet niet precies meer hoe, maar als die terug komt probeer ik dat van Systeem herstel uitzetten enz...

Dankjewel iedereen. :thumb:

@crash, sorry dat wist ik niet, en ik heb niet zo een groot scherm hoor:P (17'')

Laatst bewerkt:
Zolang je hem niet uit dat specifieke herstelpunt hebt weggehaald blijft 'ie op je systeem aanwezig,zet je dat herstelpunt terug heb je ook de trojan weer,zou de actie toch maar zo snel mogelijk doorvoeren!

Trojan is defenitief weg, ik heb systeem herstel uitgezet, hij heeft alle bestanden in Systeem Folume Information ofso verwijdert, en kan ook niet meer terug naar een datum voordat ik dit had gedaan.

Dankje iedereen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan