trojan domkom.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

rietvinkje

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
ik heb met ad aware gisteren deze ook al verwijderd nu stond hij er weer op bij het scannen en norton haalde hem eruit als gevaarlijke firus.maar dat ad awere hem weer vind dat vind ik vreemd.hoe kan ik het zo instellen dat hij niet meer voor komt alles staan aan hier van wat betreft befeileging.

heb het net geprobeerd kom er niet uit

ik heb het net gedaan in veilige modes opstarten.maar ik weet niet of ik het goed doe.als ik f8 opstart kom ik in een aantal vragen waar die veilige modes ook bij staan daar ga ik dan heen druk ik ok enter en verschijnd er een.volgende scherm.en daar moet ik mijn besturing zellekteren de mijne staat dan met een witte balk aan gegeven als ik dan op enter druk dan komt er een klein verhaalte of ik hem voortaan op veilige modes wil opstarten op niet dan staat er ja of nee.ik druk nee in dan verschijnd er dik vet gedrukte bueroblad.en of ik een systeemherstel wil maken.klopt dit allemaal ik heb hem toen maar weer afgebroken.
gr rietvinkje

Tot aan het verhaaltje klopt het. Volgens mij heb je het verhaaltje alleen niet goed doorgelezen. In het verhaaltje staat als ik het goed heb namelijk dat je in veilige modus opstart en dat je hier problemen kan oplossen. Lees het verhaaltje og eens goed door.

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan