Trojan Dropper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roxz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
2
Hey,

Sinds een paar dagen krijg ik een Virus Alert message van norton:

Virus Alert
High Risk
Object Name: C:\Windows\Temp\tmpd9.tmp
Trojan dropper


Je moet dan OK drukken maar dat blijft de hele tijd doorgaan dus daar ben ik ook maar mee gestopt zodat er niet meer bijkomen.
Er staat ook zo'n link naar symantec met removal tips en daar staat in dat ik m'n pc in safe mode moet opstarten en norton runnen en dat het virus dan weg moet zijn. Maar als ik in safe mode ga kan ik norton niet openen en krijg ik een nmain.exe error message. Ik heb al zo'n beetje alles geprobeerd en Kaspersky herkent het hele virus niet om de een of andere manier.
Ik heb ook al een paar Online virus scanners geprobeerd maar de meeste hebben IE nodig en m'n IE is volgens mij ook geinfecteerd omdat hij niet werkt. M'n pc wordt steeds trager en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Heb ook diverse Trojan removers, Spy sweepers enzo geprobeerd maar het lijkt allemaal niet te werken.

Ik hoop dat iemand me kan helpen,
Tim :)
 
C:\Windows\Temp\tmpd9.tmp

Zowieso kun je alvast naar die directory gaan en het file verwijderen.
En ook systeem herstel alvast uitzetten.
Wie weet kan die scanner dan bij meer zaken.
 
Het belangrijkste van alles is systeem herstel uitschakelen anders komt dat ding zo weer terug.
Voor trojans helpt Ewido trouwens beter dan Ccleaner. Dat is toch een soort register-schoonmaker? Of heb ik het mis?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan