Trojan.gen2 / foutmelding RunDLL

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanouD

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2006
Berichten
7
Hallo,

Ik heb overal op internet gezocht naar een oplossing maar niet gevonden.

Ik krijg sinds vandaag een paar keer per minuut de foutmelding:

"Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\Users\Janou\AppData\Local\Temp\ctrspl.dll
Kan opgegeven module niet vinden."

Ik heb via een andere hulp-website al geprobeerd om via de systeemconfiguratie bij 'opstarten' de rundll32 onderdelen uit te schakelen (uitvinken), en de computer opnieuw opstarten. Het helpt helaas niks.

Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar ik krijg ook om de minuut (gemiddeld) een melding van Norton dat hij trojan.gen2 heeft geblokkeerd. Ik heb dit ook op internet opgezocht en van alles geprobeerd om dit virus van mijn computer te verwijderen, maar niets helpt.

Ik heb een programma gedownload (Registry Reviver) dat fouten zou opsporen en oplossen (zoals het probleem met .dll) maar dit werkt niet.

Weet iemand of deze twee zaken met elkaar te maken kunnen hebben en hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes Janou
 
Hoi,
wat je al allemaal hebt gedaan weet ik niet maar klik op de links in m'n handtekening en download die programma's,doe ze eerst updaten en draai dan het eerste programma (Mbam) in de veilige modus (meestal F8 trommelen tijdens de boot).
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan