Trojan Generic

Status
Niet open voor verdere reacties.

laanzuurbier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Hallo allemaal,

mijn antivirus was laatst verlopen en ik heb niet tijdig me opnieuw geregistreerd. Met als gevolg dat ik een virus op mijn computer heb gekregen. Het rare was dat ik Avast niet meer kon gebruiken, dus ik heb online een virusscanner opgevraagd. Toen bleek dat er op Ares een Trojan Generic was gevonden. Maar heel stom, ik heb Ares verwijderd en niet het virus. Nu gebeuren er steeds rare dingen en treden er in allerlei programma's fouten op, alleen kan ik de virus niet meer vinden.. Ik weet bijna zeker dat hij er nog op zit, maar bijna geen enkele virusscanner kan hem vinden.
Ik heb Avast opnieuw geinstalleerd, maar deze geeft ook steeds fouten aan. Hoe kan ik de virus opsporen en het belangrijkst hoe er afhalen?
Zou iemand mij graag willen helpen, want het voelt niet goed dat er iets op mijn computer zit? Alvast super bedankt!

Groetjes Liane

Hoi,

Wat voor virusscanner heb je er nu percies opzitten?
Heb je al geprobeerd om je virusscanner te laten draaien in de veilige modus van de computer?
Want dan kun je hem misschien wel vinden.

Bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik gebruik Avast weer als virusscanner, maar die geeft steeds aan dat er fouten zijn. Ook wanneer ik in de veilige modus scan. Ik denk dat het virus daar mee te maken heeft, dat hij de scanner op de een of andere manier weet uit te schakelen.

Ik ben nu met Kaspersky aan het scannen, maar deze gaat erg langzaam. Tot nu toe heeft hij nog niks gevonden.

Daarna heb ik een hijackthis logje gemaakt en op Nucia gezet, maar nog geen reacties op gekregen. Ik zal hem hier nu ook wel even plaatsen:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 21:18:44, on 6-3-2008
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16608)
Boot mode: Normal

Laatst bewerkt door een moderator:
Logs worden hier niet meer na gekeken, dus dat heeft geen zin.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan