trojan horse dropper VB. AAK

Status
Niet open voor verdere reacties.
toch nog eerns getracht de msnfix te gebruiken, installeren geen probleem maar gebruiken lukt niet, ik krijg meldingen zoals toegang geweigerd terewijl het programma runt en meldingen over te lange bestandsnamen en het programma kan het del.bat niet maken of vinden..

einde bericht..
J.
 
sorry ton52 dat ik niet naar de door jou gesuggereerde bluemedicine site gegaan ben maar dat ik de log geplaatst heb op het forum van nucia.nl, zal toch ook ok zijn?

J.

Geen probleem hoor, op Nucia helpen ze jou ook wel. :)
 
ik pas dit bericht even aan, helaas ontvang ik nog steeds diverse vreemde berichten zoals deze, ik krijg dan een klein schermpje te zien na het opstarten van de pc:

Fout!
Foutje!
Verbinden mislukt
12152

ik vertrouw dit niet,
misschien iemand kennis van bovenstaande foutmelding?
waarvoor mijn dank
ik hoop dat dit geen chaos schept in het bericht
 
Hi,

Zal je eens willen kijken welke verbindingen je hier ziet:
Ga naar Start -> Configuratiescherm -> Netwerkverbindingen.

- Daniël
 
daar zie ik oa mijn lan verbinding werkzaam zijn..
daarnaats zie ik de status van oa netwerkdetectie, bestanden delen, etc, waarvan het meeste opp uitgeschakeld staat..
ik weet niet precies waarnaar je zoekt.
 
ik weet niet precies waarnaar je zoekt.

Ik zocht naar precieze namen van netwerkverbindingen omdat die fouten mij deden denken aan een malafide inbelverbinding (dialer), maar zoals ik begrijp staat er niets vreemds tussen. Krijg je deze fouten elke keer als je opstart? en sinds wanneer is dit, na een installatie e.d.?

Probeer anders eens een systeemherstel :)
Ga naar Start -> Alle Programma's -> Bureau-accessoires -> Systeemwerkset -> Systeemherstel.

- Daniël
 
ik denk dat ik je begrijp, ik kan gaan naar het volgende (is windows vista):
netwerkverbindingen beheren, ik neem aan dat je die bedoelt (?),
dan krijg ik onze lan verbinding in beeld waarvan ik je eventueel de netwerkverbindingsgegevens kan laten zien, hopende dat dat geen kwaad kan, zal ik dat in een prive bericht doen?

ik heb die foutmelding slechts 1maal ontvangen overigens als antwoord op je vraag, dus niet steeds als ik opstart.

systeemherstel kan ik wel doen maar doe ik liever niet tenzij het moet natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me gewoon een foutje zijn geweest, niets om je zorgen over te maken als het niet terug komt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan