Sinds een paar dagen heb ik bovengenoemd virus op mijn computer. Ik dacht het verwijderd te hebben met AVG, maar dat blijkt niet zo te zijn. Ik heb net Superantispyware gedownload en de pc opnieuw gescand en inderdaad had ik twee geinfecteerde bestanden. Tijdens het scannen werd er opeens een window zichtbaar waarin werd aangegeven dat er nog een virus aanwezig was. Dat virus werd echter niet in het scanoverzicht vermeld. Op het moment dat het schermpje verscheen stond het aantal geinfecteerde bestanden al een poosje op 2 en nadat en scherm verscheen bleef het aantal ginfecteerde bestanden op 2 staan. Er werd dus wel aangegeven dat er nog een virus was maar dit is er volgens mij dus niet uitgehaald.
Helaas heb ik niet snel een printscreen kunnen maken van de naam van het virus. Ik zag het nl. te laat. Het had in ieder geval met "backdoor" er in.
Hoe krijg ik dit weg? Wat moet ik verder doen? Hebben jullie meer informatie nodig?
Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoord.
Helaas heb ik niet snel een printscreen kunnen maken van de naam van het virus. Ik zag het nl. te laat. Het had in ieder geval met "backdoor" er in.
Hoe krijg ik dit weg? Wat moet ik verder doen? Hebben jullie meer informatie nodig?
Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoord.