trojan horse niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rammelaar

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2003
Norton heeft trojaans paard gedetecteerd, maar kan deze niet verwijderen. De melding luidt als volgt:

Het gecomprimeerde bestand Setup_toolBar.exe in C:\RECYCLER\S-1-5-21-191665282-4291520780-4230676647-1008\Dc2269.rar is geïnfecteerd met virus Trojan Horse.

Wat ik al geprobeerd heb?
Systeemherstel uitgezet, daarna in veilige modus op virus gescand en proberen te verwijderen, zonder resultaat helaas.

Vraag:
Hoe gevaarlijk is dit rar-bestand (ik heb het immers nooit geopend)?
En belangrijker; hoe kom ik er vanaf?

buffy zei:
Heb je de prullenbak al geleegd?
Gewoon ernatoe na de map en dan verwijderen, als je map niet ziet, stel dan verborgen mappen en bestanden weergeven, en als je er bent en je kan 't niet verwijderen, ga je na taakbeheer en verwijder je de taak die niet verwijdert kan, en probeer het dan nog eens, :) Succes! :thumb:

Doe eens een scan met Ewido, misschien kan die het goed voor je verwijderen: ewido

GB lolzors zei:
Gewoon ernatoe na de map en dan verwijderen, als je map niet ziet, stel dan verborgen mappen en bestanden weergeven, en als je er bent en je kan 't niet verwijderen, ga je na taakbeheer en verwijder je de taak die niet verwijdert kan, en probeer het dan nog eens, :) Succes! :thumb:
De map is de prullenbak.:rolleyes:

Ik heb de prullenbak geleegd. Dat was de oplossing. Soms is het zo simpel...

Bedankt voor de reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan