Trojan Horse PSW.onlineGames.AACY

Status
Niet open voor verdere reacties.

BButs

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2007
Deze melding kreeg ik van AVG na een scan. Ik heb op "healed" geklikt en nu staat hij in de Virus Vault.
Daarna heb ik een online scan gedaan met een online spyware-scanner en daarna nog eens Hitman pro het hele systeem laten scannen. De Nod24 scanner vond toen nog dezelfde Trojan Horse PSW.onlineGames.AACY in een registersleutel.
in de betreffende scan stonden heel veel bestanden die Nod24 niet kon openen omdat de toegang geblokkeerd werden.
Kan iemand mij vertellen of dit normaal is?
Ik ben wel wantrouwig geworden na zo`n besmetting.

Ja dat is normaal. :)

Dus het is niet zo dat zo`n Trojan deze mappen ontoegankelijk maakt en zo een virus of andere mal;ware verborgen houdt voor de scanner?
Is het nodig om deze mappen toch te co0ntroleren of kunnen zich hier geen virussen of andere malware in nestelen.

Je kunt voor controle nog een online scan doen met Kaspersky, maar daar zul je ook zien dat daar veel bestanden hetzelfde verhaal geven.
Ik zou in ieder geval Superantispyware ook eens laten scannen. (eerst laten updaten) En de gratis versie.

Nod 24? 32

Ja, dat is de Duitse versie van Nod 32.....!!!!!
;-)

Ik heb Kaspersky online gebruikt en het systeem laten scannen, .
Zo ooksuper antispyware. en er is niets bizonders gevonden.
Ik denk dat ik nu maar er op moetvertrouwen dat mijn systeem weer virus- worm- en Trojaanvrij is.
Bedankt Ton52 voor je hulp.
ik sluit het hier maar mee af.

Als je verder geen problemen hebt.....:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan