Weet iemand een oplossing/verklaring voor het volgende probleem? Al een paar dagen heb ik last van het volgende virus: TrojanHorse Revop.C. Ik kan uit het niets een waarschwuwing (van AVG) krijgen. Op de een of andere manier is er zomaar een map aangemaakt waar de besmette file ook instaat (bdl4025.exe). En tevens de volgende file: installer2 en een lege submap FLEOK. Wat het is en waar het vandaan komt; ik heb geen flauw idee. Na het vewrijderd te hebben met AVG en de Temp map gewist te hebben, ook uit de prullenbak en AdAware te hebbben gedraaid en tevens KaZaa verwijderd te hebben met Conf.Scherm>Software is het een tijd weg. Maar zonet startte ik de computer op en ja hoor, daar was ie weer; ook de map temp stond er weer. Is er trouwens niet een instelling te maken zodat je toestemming gevraagd wordt voordat dergelijke mappen/betanden op je harde schijf worden gezet? In de lijst met programma's die in het geheugen worden geladen stond nog een programma dat hier mee te maken heeft aangezien ik de map temp eerst niet kon verwijderen omdat er nog een proces draaide. In de voornoemde lijst was dat msbb.exe. En nog een programma dat eerst niet in die lijst stond: c:\windows\izynyn.exe. Ik baal hier verschrikkelijk van ...