Trojan horse Small AOR

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanmi

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Berichten
262
Ik krijg bij het opstarten van mijn PC een Resident Shield Alert met de melding van een Trojan Horse en als naam Trojan horse Small AOR en zou te vinden zijn op C/Windows/system 32/Drivers/mchlnjDrv.sys. Ik gebruik AVG free edition. Als ik op "heal" klik krijg ik de melding dat "Specified file was not found'. Verder werkt mijn PC foutloos, maar ben toch ongerust over die foutmelding. Ik heb al een eerder herstelpunt ingesteld van voor dat ik die melding kreeg, doch dit helpt niet.
Wat is er gaande, want ik begrijp er niets van. Bedankt op voorhand voor al wie hier een oplossing voor denkt te hebben.
Mvg.
Jean-Michel
 
Ik heb dus Hijack geinstalleerd en de log geraadpleegd. Nergens is C/windoxs/system32/Drivers enz.. te vinden. Wil dit dus zeggen dat ik met geen Trojan horse zit opgescheept.
Dan begrijp ik niet waarom AVG dit alert geeft.
Iemand verder een idee.
Bedankt,
Mvg
Jean-Michel
 
Beste mensen,
Ik geef hier zelf de oplossing omdat ik vind dat iedereen van mijn stommiteit mag en misschien kan leren. Natuurlijk vind AVG de Trojan horse niet, omdat die al geplaatst is in AVG Virus Vault, daar heb ik hem dus verwijderd en nu start mijn PC op zonder alert.
Dus een pluim voor AVG.
Ik wil toch iedereen bedanken voor de hulp. Eveneens een dikke pluim voor het helpmij forum.
Met vriendelijke groet,
Jean-Michel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan