trojan horse virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

speeddriver

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Berichten
2
goeden morgen
ik heb sinds gister een trojan horse op mijn computer
ik weet er helemaal niets van en vroeg me af of iemand een tip of de oplossing heeft om het virus van mijn laptop te krijgen

Marcel
 
.

Ik had laatst ook last van een Trojan Horse, het beste is Avast te downloaden en als dat niet lukt op die pc te downloaden doe het dan via een andere pc en dan op een stickje de download te zetten, je doet stickje in je pc waar de Trojan Horse op zit. Je downloadt Avast, laat hem scannen en dan alles naar de kluis te verplaatsen, waarom niet verwijderen? Omdat verwijderen sporen achter kunnen laten, niet altijd zo maar de kans is er wel, lukt het met Avast niet, dan raadt ik je aan om ook nog Hitman Pro erop te zetten die verwijderd hem wel.

Groetjes
 
Trojan Horse

Snik snik,

Ik heb ook een virus oid op m'n laptop, ik heb tussen 1 van de pop-ups gezien dat het trojan horse is, of het echt zo is, weet ik niet.
1 heel groot probleem!! Ik kan niet meer op internet met de laptop in kwestie :(
Ik heb m'n computer al opgestart in de veilige modus om zo toch AVG te laten scannen, dan zie ik berichten er tussen staan dat Trojaans paard Generic 10 en nog wat anderen. Deze worden in quarantaine geplaatst, maar als ik mijn laptop weer opstart... Géén resultaat :(

Als ik mijn laptop opstart krijg ik zodra windows wordt geopend berichten dat AVG is geïnfecteerd en ook google chrome....
Internet wordt elke keer vanzelf opgestart en er wordt me dus door van alles en nog wat geadviseerd een antivirusprogramma aan te schaffen van security tool.

Dit is volgens mij echt datgene wat het mij allemaal zo moeilijk maakt, want dat is ook de enige site waar ik naar toe kan om dan dat programma aan te schaffen. Hetgeen ik niet van plan ben....

Ik heb al tussen mijn internetinstellingen gekeken, maar ook hier kan ik niks vinden.

WHAT TO DO????????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan