trojan horse

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwisp

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
beste helpers ik heb echt heel nodig hulp nodig.
gister avond flipte me computer ineens en toen bleek dat ik een spybot had in de vorm van een trojan horse.

Maar hierdoor raakte me hele computer aan de flip door elke keer een foutmelding te geven dat er fout is opgetreden is in explorer en dat die moet worden afgesloten, je weet wel zon verzenden/niet verzenden ****.

dus ik ad-aware ongever 10x me hele systeem laten scannen elke keer alles verwijderd en geen resultaat.

ook werd me aangeraden door mn computer om anti-virus software te gebruiken. ik gebruik eTrust ezAntivirus. deze dedecteerde 4 virussen en dat waren degene die zorgde voor t gezeik, maar ik moest t via een ander programma verwijderen, dus ik dat programma downloaden en laten scannen, vervolgens computer opnieuw opstarten en idd je raad t al weer die foutmelding, ook heb ik al de java cache dinge verwijderd zoals op veel internet sites word aangegeve maar allemaal zonder resultaat. ik krijg elke keer weer die foutmelding.

ik moet hier echt vanaf want voor mn werk heb ik de computer hard nodig en op deze manier valt er niet mee te werken ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeve zodat iemand me kan helpen, alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan