Trojan Horse

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eenkhoorn

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
Mensen!

Ik heb sinds een paar dagen 't virus Trojan Horse op me PC :confused:
Ik krijg oa wanneer ik mijn internet browser open dit bericht:
http://img221.imageshack.us/img221/4286/naamloosvk0.jpg

Maar de status van mijn Norton AntiVirus is wel groen, goed. En als ik scan, plaats ik het virus in quarantaine en dan staat er dat het is opgelost maar 't blijft komen!

Hoe kom ik 'r van af?!

Dankjee ! :thumb:

Ik ga het direct proberen, bedankt !

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb gescant met beide dingen, en verwijderd ! Maar het is nog zo :evil:

Laatst bewerkt:
Als je het bericht krijgt van die "viruswaarschuwing" en je klikt dan op "trojan horse",
wat staat er dan? ( type trojan horse)

een moment , ik kijk nu ff wat het is en daarna help ik je verder:D

Ik heb beide opties van je geprobeerd, maar verdomme (sorry) zit dat virus er nog !! :evil:

& Nu? Hijack This? Wat is dat precies, gevaarlijk?

Lsass

Hallo :)
Sorry als ik dit verkeerd plaats, weet niet hoe in een nieuwe tread moet beginnen:o

Gisteren na een onlinescan met bitdefender vond hij Trojan.Win32.VB.bhu in lsass.exe, na opstarten in veilige modus kon ik lsass niet vervangen door een schone uit een norton backup wel kon ik de naam wijzigen van lsass in xXxXx.

Na weer opstarten in veilige modus zei het systeem kan lsass.blablabla niet vinden.
Maar kon wel de xXxXx (lsass) verwijderen, toen die schone in system32 gezet en opnieuw opgestart.

Maar toen zei hij weer kan lsass.exe niet vinden blablabla maar daarna werkt de computer weer gewoon[?]
Hij kan dus die nieuwe lsass niet lezen/vinden, en na meerdere scans was er geen virus/trojan meer te vinden.

Kortom gezegt lsass doet het niet meer wat kan ik hier aan doen?
Bij voorbaat dank U [:D]

lsass gefixt

Hallo :)
Sorry als ik dit verkeerd plaats, weet niet hoe in een nieuwe tread moet beginnen:o

Gisteren na een onlinescan met bitdefender vond hij Trojan.Win32.VB.bhu in lsass.exe, na opstarten in veilige modus kon ik lsass niet vervangen door een schone uit een norton backup wel kon ik de naam wijzigen van lsass in xXxXx.

Na weer opstarten in veilige modus zei het systeem kan lsass.blablabla niet vinden.
Maar kon wel de xXxXx (lsass) verwijderen, toen die schone in system32 gezet en opnieuw opgestart.

Maar toen zei hij weer kan lsass.exe niet vinden blablabla maar daarna werkt de computer weer gewoon[?]
Hij kan dus die nieuwe lsass niet lezen/vinden, en na meerdere scans was er geen virus/trojan meer te vinden.

Kortom gezegt lsass doet het niet meer wat kan ik hier aan doen?
Bij voorbaat dank U [:D]

Hoi :)
Wilde even melden dat het opgelost is, daarnet even rondgeneusd vond combofix in een andere tread.

dacht baat het niet dan schaad het niet, en na een minuut of 5 klaar met scannen, computer opnieuw opgestart ...en geen errror meldingen meer gehad van die lsass :D
Toen nog een keer of 4 computer uit/restart en nog steeds geen error's van lsass.

Mocht iemand nog intresse hebben om te kijken wat het precies was, ik bewaar het log van combofix
prettig weekend :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan