Trojan Horse!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Spy1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Spy1

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Heey, vanochtend was ik mijn laptop aan het virus scannen, doe ik elke dag. Kwam er opeens een melding dat ik een Trojaanse Paard op me laptop heb staan! Had ik gistere nog niet, het is bij een spel van IJJI, makers van GunZ enzo... dus mijn vraag : Heeft er al iemand ervaring gehad met deze Trojaanse Paard? Of weet je wat ik moet doen?

Maikel:(

Ik heb AVG, en heb geen flauw idee of ie hem verwijderd, hij is nu nogsteeds aan het scannen.

Wanneer AVG het detecteert, wordt het ook wel verwijderd hoor

Oké das mooi!:) Verwijderd ie hem ná de scan? Of is ie al verwijderd?

Aan het eind van de scan zie je precies hoe en wat

meestal verwijderd hij het virus gelijk. En hopen dat hij niet terug komt, want sommige virussen kunnen zich zelf rebooten ofzo. Maar dat merk je vanzelf wel als je weer gaat virusscannen aangezien je dat elke dag doet.

Ok is goed, bedankt voor je hulp en opluchting. Ik had ook is een Trojaanse Paard op me laptop staan, toen had ik nog Vista. Toen sluit hij steeds de Windows start balk als ik een programma opstarte voor 5 seconden!

Ik heb die stomme trojan paard ook in mijn laptop ontdekt, wat een toestand was het want mijn internet security gaf aan dat er geen geinfecteerde programma aanwezig.
dit wist ik van de ene advanced antivirus van microsoft.
hoe ik in godsnaam dit programma van Ms binnen heeft gehaald ? :shocked:nu heb ik het last van want die is steeds actief en dit bots met mijn virus scan.
kun iemand mij vertellen wat ik hiermee moet doen?

trouwens, met window live one care kun jij de trojan paard weg halen.

gr
bamboe

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan