Trojan horse

Status
Niet open voor verdere reacties.

van houdt g

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
vanmorgend toen ik men pc starte kreeg ik een melding van avg dat er een trojan horse was gevonden , ik klikte op heal vlak daarna reboote men pc en geraakte ik niet verder dan het windows xp laat scherm , vervolgens kwam er op :Stop:c0000135 (kan onderdeel niet vinden) deze toepassing kan niet worden gestart omdat winsrv niet kan worden gevonden . het opnieuw instaleren van deze toepassing kan dit probleem oplossen . ik denk persoonlijk dat het met avg te maken heeft want mijn neef die met zijn pctje naast mij zat kreeg vlak na mij dezelfde error en hij heeft ook avg . maar men zus heeft panda antivirus en die kreeg geen melding . ik heb al geprobeert om windows te herstellen zonder resultaat . dus ik hoop dat iemand mij hierverder kan helpen , ahja als jullie iets uitleggen graag zo simpel mogelijk ben echt een leek als het over pcs gaat

greetz

Voer de handleiding uit waar Sims je in de bovenstaande post op wijst. Het is een false positive van AVG geweest, veel mensen hebben er last van.

bedankt , hmm was nog eens bezig met herstellen maar op een iets andere manier dus ik zal nog maar even wachten wanneer dat herstel gedaan is voor ik die van jou probeer .

greetz

ik heb beide codes in gevoerg en ik krijg bij iedere code : toegang geweigerd :(

juist geprobeerd : ik kan hem in veilige modus opstarten , kan dit iets helpen ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan