Trojan horse??

Status
Niet open voor verdere reacties.

djpara

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jul 2009
ik heb een melding gekregen van norman dat er een trojaan horse was en in quarantaine
gezet.
Maar toen liep de computer vast.
Vervolgens wil ik opnieuw opstarten, maar hij sluitaf en startopnieuw, constant.
Bij opstarten wil ik met f8 veilige modus opstarten gaat wel in de 1ste instantie naar die mogelijkheid maar lukt niet en blijft weer afsluiten en herstarten.
Weet iemand hoe ik dit op kan lossen.

Jettro zal bedoeld hebben om een herstelinstallatie te doen.
hier staan instructies.

Let op (staat niet in dat artikel zo direct):
1. Je hebt een W2000 installatie-cd nodig met het Service Pack (SP) geïntegreerd dat je nu op je computer hebt staan (of een hóger Service Pack dan je nu op je computer hebt staan). Je kunt nLite gebruiken om een opstartbare CD te maken waar dat SP in geïntegreerd is.
Om je alvast een klein beetje op weg te helpen:
hier staat SP4 voor Win2000 Engels.
hier staat SP4 voor Win2000 Nederlands.
hier staat hoe je met nLite een servicepack kunt integreren of hoe je dat handmatig kunt doen. Probleem met de handmatige manier is dat je daarmee geen opstartbare cd maakt meteen, terwijl met nLite (in een later stadium van gebruik) je kunt aangeven een opstartbare cd te maken van de SP4 geïntegreerde W2000 installatiebestanden.
2. Zorg er ook voor dat je de CD-code weet van je W2000 installatie, want die heb je in het proces nodig.

Tijs.

ik heb inderdaad opnieuw moeten herstellen, maar ik heb eerst backup gemaakt met
paragon hard disk manager pro ( http://kickme.to/FOSI hier staan aantal nuttige programmas
gratis)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan