trojan. kill AV. lz

Status
Niet open voor verdere reacties.

marrrie

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
ik krijg een melding over trojan.killAV.lz
in het programma spyware terminator

advies via de-installatie programma verwijderen, maar dat is er natuurlijk niet

super anti spyware vindt niets evenals
symantec antivirus vind niets
hitman pro vindt ook niets

WAT KAN IK DOEN???

welke gratis software kan ik installeren om dit in de toekomst te voorkomen????

welke gratis software kan ik installeren om dit in de toekomst te voorkomen????

deze Trojan Remover heeft een proefperiode van 30 dagen. Je zou deze illegaal helemaal kunnen downloaden, je zorgt voor een serial/license key of je koopt um gewoon.

Trojan Remover scant elke keer als je de computer opstart of er Trojans zijn. Wanneer dit het geval is verwijderd dit programma hem.

Maar het makkelijkst is natuurlijk gewoon veilig downloaden, dan is de kans dat je door een Trojan geinfecteerd raakt kleiner

ter aanvulling op Royduin en Tdeman:

Ik heb van alles geprobeerd (AVG 8.5, Adaware, Spyware Doctor, Spybot Search & Destroy, Panda online scanner, Malwarebytes' Anti-Malware, SUPER Anti Spyware). Alle programmas vonden wel iets, maar m'n trojan horse hoepelde maar niet op :S.

Als laatste heb ik Trojan Remover ( http://www.simplysup.com/tremover/download.html ) geprobeerd n.a.v. de hier genoemde adviezen.

Resultaat: voor alsnog lijken alle meldingen WEG te zijn en is m'n pc dus weer schoon.

Ook namens mij, thanx allemaal voor de info die hier al stond.

El.

ter aanvulling op Royduin en Tdeman:

Ik heb van alles geprobeerd (AVG 8.5, Adaware, Spyware Doctor, Spybot Search & Destroy, Panda online scanner, Malwarebytes' Anti-Malware, SUPER Anti Spyware). Alle programmas vonden wel iets, maar m'n trojan horse hoepelde maar niet op :S.

Als laatste heb ik Trojan Remover ( http://www.simplysup.com/tremover/download.html ) geprobeerd n.a.v. de hier genoemde adviezen.

Resultaat: voor alsnog lijken alle meldingen WEG te zijn en is m'n pc dus weer schoon.

Ook namens mij, thanx allemaal voor de info die hier al stond.

El.

ik had hetzelfde probleem, maar met trojan remover is hij ook weggegaan:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan