Trojan, niet weg te krijgen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard71990

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Berichten
1
Ik krijg sinds kort een verzameling trojan meldingen wanneer ik mijn pc opstart. Het zou goed kunnen dat ik een keer iets verkeerds binnengehaald heb.
A31480 probeert telkens te draaien (er komt steeds te staan dat ie niet kan openen, gelukkig...) Verder komt in mijn documenten steeds het programma smss.exe te staan samen met nog wat losse bestanden die ik elke keer meteen verwijder. Windows defender en AVG sturen de treats (meestal .dll bestanden dacht ik) wel meteen naar de vault enzo maar het blijft maar bezig. Ik heb Superantispyware ook al laten draaien, maar het probleem blijft nog steeds, hoeveel scans ik ook blijf draaien en hoe vaak ik het ook blijf verwijderen.
Dus ik kon wel wat hulp gebruiken om deze rotzooi voorgoed van mijn pc te krijgen, want hij wordt er flink trager op....
alvast bedankt
 
Die virus hebben mijn ouders ook gekregen via msn wwar je eigenlijk niks aan kunt doen dan zegt norton dat de trojan is verwijderd maar dus echt niet eerst liet hij IExplorer 7 vast lopen en doet nog dingen wat ik niet weet want nu ik weet dat je het via msn krijgt zet ik gelijk met opstarten van xp msn uit om de virus tevoorkomen want ik heb nu ook geen zin om een clean install van xp home tedoen

één ding trojan gaat niet weg om andere reden dan ook
 
De trojan is zeker wel weg te krijgen tegenwoordig, dit door mede van nucia.nl, het is een uitstekende website met mensen die ervaring hebben van zulk soort dingen.

Zoals Bertus al zij, even een hijack logje maken

http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=12 (even 3 berichte naar beneden scrollen, daar staat ''Handleiding Hijack'' die moet je even volgen
het logje plaats je uiteindelijk hier: http://www.nucia.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

heb er nu dus ook een maar heb de map waaron de virus stond verwijderd maar avast vond meer virussen waarvan sommige niet verwijderd konden worden
 
Ik ga geen discussie aan, maak nou maar een hijack en plaats die op de site, en ik durf te wedden dat ze hem daar met instructies kunnen verwijderen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan