Trojan rootkit krijg ik niet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijnand02

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Ik heb een Trojan rootkit op mijn pc NOD 32 ziet hem wel, zit in het werkgeheugen, maar NOD kan hem niet verwijdene. Hoe kom ik er dan wel van af?

Even zoeken op Avira rootkit (of Avira bootcd) en daar mee opstarten.

Welk programmas moe ik dan gebruiken?
Het is: win32/rootkit.agent.ODG

Gewoon, de bootcd van Avira

Ik heb al jullie adviezen opgevolgd, maar NOD 32 blijft die rootkit zien en kan hem niet opschonen. Trouwens, kan die door mijn Windows Live Messenger zijn veroorzaakt? Heb heb de laatste versie hier van en ik heb heel veel moeite om die MSN op te starten.

Ik heb al jullie adviezen opgevolgd, maar NOD 32 blijft die rootkit zien en kan hem niet opschonen. Trouwens, kan die door mijn Windows Live Messenger zijn veroorzaakt? Heb heb de laatste versie hier van en ik heb heel veel moeite om die MSN op te starten.

ik heb dus precies hetzelfde probleem....heb je ook dat internet heel traag loopt..en vastloopt?:mad:

Dude..
ik heb vandaag exact 't zelfde opgelopen als jij.
alleen bij mij is 't een stapje erger gegaan, internet wordt bij mij volledig geblokkeerd.
programma's kunnen nog wel updaten, alleen mijn browers (IE, Firefox) worden beiden geblokkeerd. Ik heb btw ook NOD32 als virus scanner. Ik zie dit bericht nu pas, maar had al een berichtje geplaatst, dus ben benieuwd wat daarin naar voren komt.;)

Heb jij al gescand , met eerder genoemde programma's , superantiespyware , mbam en trojan remover ? Wel alle programma's eerst updaten .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan