koozie<3
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 sep 2006
Beste,
Gister heeft op het werk een collega van mij een UPS mailtje geopend.
Hierin zat een zipfile genaamd UPS_Liefenschein.zip Hij heeft dit geopend en de exe gedraaid.
Ik heb reeds op internet al gelezen dat deze .exe een registery key wegschrijft die het onmogelijk maakt om in te loggen.
Oplossingen zijn reeds nog niet gegeven. Is deze trojan hier al wat bekender of niet?
2 andere collega's hebben dit mailtje ook gehad waarvan er 1 deze mail heeft geopend.
Wie weet er wellicht een oplossing? Ik heb onze stock-virsusscanner al laten draaien en die heeft alleen het .exe bestand gecured.
Is er uberhaupt al meer informatie over deze trojan? Zo ja graag hulp!
Zo niet, dan wordt het wachten.
Alvast heel erg bedankt namens mij en mijn collega's!!
Gister heeft op het werk een collega van mij een UPS mailtje geopend.
Hierin zat een zipfile genaamd UPS_Liefenschein.zip Hij heeft dit geopend en de exe gedraaid.
Ik heb reeds op internet al gelezen dat deze .exe een registery key wegschrijft die het onmogelijk maakt om in te loggen.
Oplossingen zijn reeds nog niet gegeven. Is deze trojan hier al wat bekender of niet?
2 andere collega's hebben dit mailtje ook gehad waarvan er 1 deze mail heeft geopend.
Wie weet er wellicht een oplossing? Ik heb onze stock-virsusscanner al laten draaien en die heeft alleen het .exe bestand gecured.
Is er uberhaupt al meer informatie over deze trojan? Zo ja graag hulp!
Zo niet, dan wordt het wachten.
Alvast heel erg bedankt namens mij en mijn collega's!!