trojan vundo

Status
Niet open voor verdere reacties.

scrappinwithlov

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2007
wie kan me helpen sinds enkele dagen heb ik heel veel last van pop-up die plots verschijnen zonder iets te doen. en sinds gisteren geeft norton antivirus het irritate venster weer dat c:\windows\system32\efccdax.dll. geinfecteerd is met trojan vundo. anti virus programma van norton kan het niet verwijderen of herstellen. zelf kan ik het ook niet handmatig veranderen of verwijderen. :confused: ik heb op dit moment geen oplossing meer en weet niet goed meer welke handelingen ik nog kan ondernemen
wie kan mij helpen

Je kunt het proberen met systeemherstel, en als dat niet lukt kun je het bestand mogelijk in veilige modus verwijderen.

Je kunt het proberen met systeemherstel, en als dat niet lukt kun je het bestand mogelijk in veilige modus verwijderen.

dit werkt niet hier krijg ik steeds dezzelfde boodschap als ik het wil verwijderen.
dat het door een programma of iemand anders in gebruik is en daarom niet kan verwijderen.

het programma van symantec geeft een foutmelding en hetzelfde probleem kan het niet verwijderen

Heb je het geprobeerd in de veilige modus??

probleem opgelost

ik heb het geprobeerd met Virtumundobegone.exe
en nu lijkt het opgelost.

alvast bedankt allemaal voor jullie hulp

blijkbaar niet opgelost

hoewel dat de computer daarjuist aangaf dat het opgelost was en het virsus weg was. heb ik nu na enkel uurtjes weer hetzelfde probleem. norton geeft hetzelfde virus aan en hetzelfde file. weer kan ik er niets aandoen

trojan hunter

Hoi,

Zie dat je het zelfde probleem hebt als ik had en ik heb met Hitman pro er een heleboel uitgehaald en daarna heb ik trojan hunter er even opgezet. Dit is een proefversie maar het hielp wel ik ben er tot op de dag van vandaag vanaf. Het is nu een halfjaar geleden dat ik er last van had. Heb die proefversie een week lang iedere dag uitgevoerd en het is niet meer terug gekeerd.

Groetjes Reinette

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan