hallo.
mcafee is net klaar en heeft niks meer kunnen vinden.
ik denk dat alles oke is nu.new malware.ai(waar het eigenlijk om ging)is dus verwijderd.
die -slave.exe-die ik via msn van iemand kreeg,ontregelde m'n comp.(wat volgens die persoon niet mogelijk was),om een voorbeeld te geven:direct3d wekrt pas als je via ;beeldscherm/instellingen/geavanceerd/probleem oplossen/hardwareversneller/schuif op maximaal zet.dan toepassen en oke.
wat ik dus niet uit kon staan was dat als de comp.uit was en weer terug aanzette,dat de hardwareversneller weer helemaal naar links stond.(uit dus),wou ik een spel spelen zegt ie:initialization failed. can't init direct3d!!!!!.dus ga ik kijken naar hardwareversneller (die ik dus helemaal naar rechts had gezet)weer uit stond.dus weer hetzelfde:naar rechts/toepassen/oke/opnieuw opstarten en kijken .JA WEER UIT!!!.nadat ik die slave.exe had verwijderd(via shredder van mcafee)was DAT probleem opgelost!maar ondertussen was die -new malware,ai-op comp. gekomen en zat in map:c:\windows\slave,exe en kon niet verwijderd worden omdat mcafee die map niet kon vinden.Ook dit was het probleem:als ik in configuratischerm een map wou openen(maakte niet uit welke werd alles blauw en zei ie:wil je deze 32 mappen openen???hahaha je blijft lachen.(dus ik ja doe maar) nee hoor geintje,enfin dit was dus ook opgelost nadat ik die slave had verwijderd.
nou dit wou ik even kwijt en ben blij dat dit okee is nu.
bedankt voor de hulp en intresse en hopelijk tot de volgende keer.
grtn:marcel