trojan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

klepperman

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
hallo kan iemand mij zeggen wat"new malware.ai"is,en hoe ik dit kan verwijderen.ik had slave.exe van iemand om met dit programma hulp op afstand te starten,maar heb ik verwijderd omdat comp.een beetje raar ging doen.nu is dus die new malware.ai via slave op comp.gekomen ,maar kan niet verwijderd worden omdat ik die slave iets ervoor heb verwijderd.hij zegt dus:kan map c:\windows\slave.exe\new malware.ai niet vinden(via mcafee shredder).kan new malware.ai dan nog kwaad??

trojan

harry,hallo.
dan moet ik heel de comp.laten scanne zeker.maar heb ik gister al gedaan via mcfee.die zegt:kan niet verwijderd worden.en heb ook:trojanhunter gedownload en laten scannen maar die kon niks vinden.(die trojanhunter was ook niet zó'n goed idee om te downloaden )(volgens een vriend) dan haal je alleen maar meer troep binnen zegt ie?.

Hoi !

TrojanHunter ken ik niet, heeft geen beste naam !

Maar wat is er tegen nogmaals te scannen met een online-programma ?

Doe het desnoods voordat je naar bed gaat, dan zie je morgenvroeg hoe en wat !

Greetz,

Harry.

trojan

oke harry thanks voor deze tip.ik ga de boel scannen en danzie ik wel of het oke is.
groeten.
marcel.

Hoi !

TrojanHunter ken ik niet, heeft geen beste naam !

Hoe kom je daarbij? Het programma is niet zo bekend als AVG Anti-Spyware of a-squared bijvoorbeeld maar dan is het nog niet slecht.

@ klepperman,
Is de malware verwijderd?

hallo.
ik moet de boel nog scannen,(was even afwezig)
bedankt in ieder geval voor de reacties op mijn vraag.
ik laat het nog weten of -malware is verwijderd.

groet.klepperman

Dat is eigenlijk ook een Engelse verse, maar die is oke.
Als je nog meer problemen ondervindt met Housecall kan je ook Kaspersky of BitDefender proberen als online scan.

ms05-004

scan heeft vulnerability ms05-004 gevonden.
danger potential threats detected.
wat moet ik hiermee?

Je moet alle gevonden infecties laten verwijderen, en voor de zekerheid daarna nog een andere scan doen. De ene scan vindt weer dingen die de andere niet vindt.

oke,alles is dus gescaned.heeft niets meer gevonden.
alles virusvrij.(volgens housecall).
dus zal dan wel oke zijn.
bedankt allemaal. groeten:

marcel

Je kan nog voor de zekerheid een andere online scan doen, je weet nooit.
Maar het ziet er wel al beter uit.:)

trojan

hoi.
ja even tussendoor.die malware heeft ie trouwens niet gevonden!!(housecall).
ik kan toch ook mcafee nog laten scannen?of is -onlinescan-beter?

klepperman.

hallo.
mcafee is net klaar en heeft niks meer kunnen vinden.
ik denk dat alles oke is nu.new malware.ai(waar het eigenlijk om ging)is dus verwijderd.
die -slave.exe-die ik via msn van iemand kreeg,ontregelde m'n comp.(wat volgens die persoon niet mogelijk was),om een voorbeeld te geven:direct3d wekrt pas als je via ;beeldscherm/instellingen/geavanceerd/probleem oplossen/hardwareversneller/schuif op maximaal zet.dan toepassen en oke.
wat ik dus niet uit kon staan was dat als de comp.uit was en weer terug aanzette,dat de hardwareversneller weer helemaal naar links stond.(uit dus),wou ik een spel spelen zegt ie:initialization failed. can't init direct3d!!!!!.dus ga ik kijken naar hardwareversneller (die ik dus helemaal naar rechts had gezet)weer uit stond.dus weer hetzelfde:naar rechts/toepassen/oke/opnieuw opstarten en kijken .JA WEER UIT!!!.nadat ik die slave.exe had verwijderd(via shredder van mcafee)was DAT probleem opgelost!maar ondertussen was die -new malware,ai-op comp. gekomen en zat in map:c:\windows\slave,exe en kon niet verwijderd worden omdat mcafee die map niet kon vinden.Ook dit was het probleem:als ik in configuratischerm een map wou openen(maakte niet uit welke werd alles blauw en zei ie:wil je deze 32 mappen openen???hahaha je blijft lachen.(dus ik ja doe maar) nee hoor geintje,enfin dit was dus ook opgelost nadat ik die slave had verwijderd.
nou dit wou ik even kwijt en ben blij dat dit okee is nu.

bedankt voor de hulp en intresse en hopelijk tot de volgende keer.
grtn:marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan