Trojan

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Goedenavond mensen, Ik hoop dat iemend een oplossing weet. Ik heb een vry hardnekkige trojan in myn systeem zitten. Bij opzoeken op het net zag ik dat het een RAT genoemd wordt. Is er een goede Trojan remover die ook Vista compatibal is. Ik kwam erachter doordat I mijn Yahoo anti spy liet scannen. Mijn systeem reageerde wat vreemd. Ik draai op Windows Vista Home Basic. Wat ik te zien krijg is dit: CMJ Spy 0.5 Cannot quarantine. Er was standaard Norton Anti Virus op geinstalleerd, mar die pikt hem er niet uit, En hij blijft terugkomen. Het is een Backdoor Trojan en ik wil graag van dat ding af als dat mogelijk is. Wat ik erover gelezen heb is niet best. Is er iemand die mij advies kan geven welke trojan remover the gebruiken. Het liefst Freeware, gezien mijn budget. het stukje tekst met uitleg plak ik hierbij. Alvast heel erg bedankt van een bezorgde PC gebruiker.:o

Characteristics
Category: RAT

Also known as: Backdoor Program [Panda], Backdoor.CmjSpy.05 [Kaspersky], Backdoor/CmjSpy.05!Server [Computer Associates], Bck/CmjSpy.05 [Panda]

:thumb:

Gooi norton eraf!

Download Avast! of Antivir.

ga naar www.download.com
Typ in de zoekbalk Antivir of Avast!
Downloaden.
Instaleren
Updaten
Virusscan uitvoeren.

LET OP! Instaleer GEEN TWEE virusscanners

Mijn excuses voor de late reactie, maar inderdaad ik heb hem eruit gekregen. Heel erg bedankt voor de geboden hulp.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan