Trojan

Status
Niet open voor verdere reacties.

causje

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2005
Hallo,

ik kreeg daarstraks een systeemmelding dat er "iets" met Trojan in de naam gevonden was. Wat het precies was weet ik niet want ken er niet zoveel van, ik weet alleen dat Trojan niet gezond is.

Er kwam ook meteen een voorstel om een anti-spyware te downloaden en dat heb ik dan ook gedaan, nl PC Antispyware. Dat voorstel kwam er nadat ik op next klikte hier:

kaderkexh8.jpg
[/URL][/IMG]

Ik dacht dat dit gewoon iets van windows was, mr dat is dus duidelijk niet het geval. Omdat je voor dit programma moet betalen, wou ik het terug van mijn pc halen, maar toen ik dat probeerde te doen, crashte mijn pc volledig. Er kwam een blauw scherm maar het was te snel weer weg om te kunnen lezen wat er stond.

Ik heb de trialversie van NOD32 al geprobeerd om dit weg te krijgen, maar dat lukt niet. Iemand enig idee hoe ik van dit programma verlost kan worden??

Heel erg bedankt alvast! ik heb het programma kunnen verwijderen met Superantispyware.
Mijn pc start weer zonder problemen opnieuw op, dus ik denk dat het virus wel weg is.

Alleen heb ik nu nog een probleem bij het opstarten. Ik krijg nog altijd twee kadertjes waar het volgende in staat:

"Er is een fout opgetreden bij het laden van C:\Users\clau\AppData\Local\Temp\iifdaXRI.dll
Kan de opgegeven module niet vinden."

&

"Er is een fout opgetreden bij het laden van C:\Users\clau\AppData\Local\Temp\wvursRJC.dll
Kan de opgegeven module niet vinden."

Je hebt dus van de spyware gewonnen, maar die heeft nog waarschijnlijk wat laatste stuiptrekkingen... in je register...

Probeer het volgende:

Download Ccleaner... hier: http://www.ccleaner.com/download
En fris je register even op met de button "register"

Mooi, fijn dat de boel weer "clean" is!

Klik dus niet meer op [helaas heel vaak voorkomende], meestal knipperende, berichten van het soort "er is een virus [of iets dergelijks] op uw pc gevonden" of "uw systeem loopt gevaar"... het gevaar begint pas echt als je op deze berichten reageert.....:evil:

Mocht je wederom problemen hebben... of vragen..... je weet ons te vinden! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan