hobie1
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 sep 2002
Hallo Allemaal
Ik loop al enige tijd te worstelen met automatische updates van windows die het niet doen.
Heb al contact gehad met windows over mogelijke oplossingen maar helaas geen resultaat.
Net een one-care scanner van windows erover heen gegooid en daar werden 2 trojans gevonden.(het repareren van de pc lukte ook niet met deze scanner)
Malware bytes,superantispyware, gebruikt maar die kunnnen niets verwijderen.
Het zijn de volgende trojans:
-trojan:win32/netstop.b
-trojandownloader:win32/VB.IS
Zal dit het probleem zijn van de automatische updates die niet meer werken?? Ook van de week bioshock2 gekocht en die werkt ook niet (terwijl systeem eisen voldoende zijn,en alle drivers etc geupdate heb)
Online kan ik hem gewoon spelen,maar met single player missie krijg ik
bioshock2 werkt niet meer).
Hoe krijg ik deze trojans weg??
Systeem: windows vistax64
: Intel Core 2 Quad Q6600,1066Mhz
: XFX Geforce 8800GTS
: Asus P5K 4xDDR2
Groet van hobie1:thumb:
Ik loop al enige tijd te worstelen met automatische updates van windows die het niet doen.
Heb al contact gehad met windows over mogelijke oplossingen maar helaas geen resultaat.
Net een one-care scanner van windows erover heen gegooid en daar werden 2 trojans gevonden.(het repareren van de pc lukte ook niet met deze scanner)
Malware bytes,superantispyware, gebruikt maar die kunnnen niets verwijderen.
Het zijn de volgende trojans:
-trojan:win32/netstop.b
-trojandownloader:win32/VB.IS
Zal dit het probleem zijn van de automatische updates die niet meer werken?? Ook van de week bioshock2 gekocht en die werkt ook niet (terwijl systeem eisen voldoende zijn,en alle drivers etc geupdate heb)
Online kan ik hem gewoon spelen,maar met single player missie krijg ik

Hoe krijg ik deze trojans weg??
Systeem: windows vistax64
: Intel Core 2 Quad Q6600,1066Mhz
: XFX Geforce 8800GTS
: Asus P5K 4xDDR2
Groet van hobie1:thumb: