Trojans of niet..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan kan ik nu met een gerust hart in Helpmij gaan zitten :D
Bedankt hoor!
attachment.php

Laatst bewerkt:
Hmmmmmmmmm, ik was te vroeg aan het juichen :(
Ik klikte op de Cleaner en selecteerde 2 cd's in de E en F. Op het moment dat de boel begon te draaien kreeg ik de volgende melding:
attachment.php

Sindsdien ben ik dus weer in de veilige modus bezig geweest met scannen. Het moet alleen op de E: zitten. Ik heb alles van de Cleaner verwijderd op de C: voor de zekerheid. Toestemming voor Norton Firewall ingetrokken.
Het is erg rustig aan de poorten. Volgens mij heb als muziek- en filmserver gewerkt.
Het gaat erg ver met deze trojan. Ik heb mijn D: beveiligd met iets van NT maar die rotzakken zetten de gekste namen op het tabblad beveiliging: Iedereen, Dialup, Supervisor (was me een keer de baas) :) en wat nog voor een namen. Het is wel leerzaam moet ik zeggen :D maar ik heb het toch wel liever wat rustiger.
Zijn die 2 cd's nou weg? Er staat nogal belangrijk spul van mij op. Je gaat natuurlijk eerst inlezen en dan pas formatteren.......................denk ik..............en dan wipt weer over :( 'k Hoef het eigenlijk niet te vragen.

Laatst bewerkt:
Bennie?????

Kan iemand me vertellen wanneer een trojan precies op je schijf kan komen?
Op het moment dat je de cd in de cdrom doet?
Of pas op het moment dat je de betreffende file (of andere) kopieert?
Of pas wanneer je dat file (op de schijf aangekomen) openmaakt om te installeren.
Ik durf nl niets meer van die cd af te halen.

Trouwens..............ik heb niet het gevoel dat ik die trojan kwijt ben :(
Mijn pc lijkt wel een wasmachine. Zo druk is ie.

Heb je die CD gescand? Nee, niet als je de CD in de het laadje doet. Je moet dan een bestand openen, of kopiëren. Dan begint je virusscanner te piepen.

Groetjes,
Bennie

Dan werkt het toch wel vreemd met de Cleaner.
Die kopieert naar een temp map en opent of controleert daar.
Vandaar dat Norton op dat moment naar voren sprong.
Nou, dan weet ik dat ik alles kan kopieeren behalve de map veiligheid (echt een hacker met humor)
Ik heb trouwens nog steeds niet het gevoel dat ik die trojan kwijt ben. Er gebeuren de afgelopen weken dingen die ik in 4 jaar niet heb meegemaakt. Verbinding b.v. compleet verdwenen, (3x op een dag) ook uit netwerkverbinding!!
Ik blijf dus speuren.

Bedankt voor je antwoord. Weet ik nu hoe ik moet overhevelen.

Groetjes

Watchdog was here.
Ik sluit de vraag maar af.
Helaas ben ik niet veel verder gekomen.
In een c:\program files\NT\ staat er een dialer.
Mijn verbinding is steeds compleet weg.
Veiligheidsprogramma's krijgen allemaal kuren.
Ik werk met een kale pc die alleen is opgebouwd met noodzakelijke boekhouding. De rest heb ik schoon van het net gehaald.
Het zal dus wel in die boekhouding zitten of in dat rare stukje dat op de schijf gevonden werd na het formateren en zo keurig werd bewaard..................
Leuk he :roll eyes:

groetjes Bennie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan