Trojans

Status
Niet open voor verdere reacties.

jegerss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2004
HELP MIJ !!!-> TROJANS

hallo iedereen,

Ik zit met een klein probleempje .....
Enkele dagen geleden sprong ineens AVG op met de melding dat er een virus , namelijk: Trojan Horse dropper.Delf.3.l gevonden was in C:\temp\installer2.exe . ik heb deze in de virus vault gezet en verwijderd ..... ik liet AVG nog eens lopen met als resultaat dat er geen virus meer was . De volgende dag zet ik terug mijn PC op en vind AVG terug een virus ...... weer datzelfde . Ik ben op de site van housecall geweest en daar heb ik hem terug verwijderd . Maar nu vind hij dat virus nog steeds + een nieuw : Trojan horse clicker.AJ in C:\windows\2_0_1browserhelper2.dll .

wie kan me helpen ?????

Dank bij voorbaat !

groetjes ,
Sarah

Laatst bewerkt:
NOG 1 !

AVG heeft er njog eenstje gevonden ..... nu zijn het er al 3 ! de derde is : Trojan horse dropper.delf.3.BC in C:\windows\unstsa2.exe .

HELP MIJ AUB !!!!!

groetjes,
sarah

Start eens op in veilige modus en zet je systeemherstel uit. Laat dan scannen en alles verwijderen. Hierna je systeemherstel weer aan. Mocht dit niet helpen dan kan je ook eens overwegen om een Hijackthis log te plaatsen en te scannen op Spyware en dergelijke. Lees onderstaande link eens GOED door en volg de instructies daar eens op.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=176460

Succes,
Raymond

tnx !

ik ga dat zeker eens proberen ! alvast bedankt !!!!:)

groetjes,
Sarah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan