Tron 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nrackhnir

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
dag mensen,

ik zoek mijn heil maar hier, omdat geen enkel persoon die ik ken, mij kan helpen.
het gaat om Tron 2.0, de game werkt goed, zit op AMD Athlon 2400+, 768 mb ram, 160 gb en een Geforce 4 MX 64 MB. zoals ik al zei de game runt prima als je in combat zit maar zodra je de lightgrid opgaat (met die motoren/lightcycles) loopt ie eventjes en dan start de computer opnieuw op.
Naderhand krijg ik de melding : ''Windows is hersteld van een ernstige fout'' nu kan ik hier zelf niks uit op maken, maar misschien dat jullie mij kunnen helpen?
Indien er nog aanvullende informatie nodig is probeer ik die zoveel mogelijk aan te vullen, want ik ben compleet nieuw op dit gebied.
Alvast bedankt!
greetings,

N.

edit : de harde schijf staat ook op het punt om kapot te gaan volgens mij. Als ie ge-reboot wordt, of eigenlijk uberhaupt wordt opgestart hoor je een hele harde klik, alsof de harde schijf even stopt met lezen ofzo? Maar dit kan volgens mij geen invloed hebben op het bovenstaande.

Laatst bewerkt:
Zet eerst in het configuratiescherm, systeem, geavanceerd, opstart en herstelinstellingen, het vinkje uit, bij computer automatisch opnieuw opstarten.

Nu krijg je een foumelding in een blauw scherm, en kun je met die wat meer, googlen b.v., of hier plaatsen, vermoed wel, dat het iets met videokaart drivers te maken heeft, of een videokaart instelling in het spel, wat die kaart niet kan, zoals bij andere spellen, dynamic lights.

Lange Pier,

ik heb het vinkje uitgezet waar je zei het te doen. De melding die vervolgens kwam was : Windows heeft afgesloten blablabla vanwege een : bad_pool_header oid
geen idee wat het betekent maar het zal vast niet goed zijn ;P
enige suggesties iemand?
bedankt nogmaals

En het foutnummer? die melding heeft te maken met een wireless netwerkkaart, volgens Google, maar dat lijkt mij sterk, of hij werkt in multiplayer, indien dat kan, op internet.

oeh dat zou ik ff moeten opschrijven, maar het wordt ondertussen tijd om te gaan maffen dus ik post morgen nog wel ff ;P

Lange Pier,

deze foutmelding krijg ik :

*** STOP : 0x00000019 (0x00000020, 0x82E58930, 0x82E58A78, 0x0A290009)

heb al een beetje gegoogled, en krijg de melding dat het een bad pool header is, maar wat dat betekent mag Joost weten =P

Van dat Googlen, wordt je idd niet veel wijzer, er is geen enkele duidelijke reden, voor deze foutmelding, alleen als je geupgraded hebt van 98 naar XP, dan hebben ze het over de NTFS, en het gaat over de upgrade van XP naar XP SP2, of over windows 2000.

Ik zou beginnen, mat het upgraden van de drivers, alleen voor de videokaart, zou ik niet de nieuwste nemen maar b.v. deze, als alle drivers geupdated zijn, en je hebt nog steeds dat probleem, zou je nog een memtest kunnen proberen, deze.

Nee, google word ik niet wijzer van. Ik heb geprobeerd de updates te installeren van de link die je gaf, die loopt vast of vraagt om een tweede .exe bestand, en die bestaat niet. Heb zo een flauw vermoeden dat dit lastig op te lossen is.

Het ging om deze drivers, die rechtstreekse download werkt niet, nvidia_wxp_omega_14523a.exe.
Die kun je eerst uitpakken, en daarna installeren.

Je kunt natuurlijk ook zoeken naar nog wat oudere.

En die memtest, is een selfextracting executing file, lege flop in de drive, en hij maakt er een zelfopstartende flop van, met een memetest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan