Trsut webcam, meldingen SP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

sydney

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
9
Ik ben bezig mijn Trust webcam (WB-1400T) te installeren... Er zit een CDrom bij waarop je kan kiezen installeer stuurprogramma en installeer software, dit heb ik beide gedaan...

Vervolgens beginnen de meldingen...
Het zijn allemaal meldingen dat ie een bestand niet kan vinden en dan ik vervolgens de
SP2 cd moet plaatsen om daar het missende bestand vanaf te halen.. Ik heb gewoon windows updates, dus die CD heb ik niet eens...

De bestanden die missen:
- kstvtune.ax >> Gevonden op mijn pc met de zoekfunctie...
- vidcap.ax
- CCDECODE.sys
- NABTSFEC.sys
- WSTCODEC.sys
- SLIP.sys
- streamIP.sys
- NdisIP.sys

Alleen die eerste heb ik dus gevonden op mijn pc, de rest staat er niet op... :confused:

Wat moet ik hiermee?? Ik kreeg ooit een keer (dit is al poging nummer zoveel) de tip om de bestandjes op te zoeken met Google, ze te downloaden en te installeren, maar na het 3e bestandje en zoveel 100 uur verder, vond ik het wel prima... Nogal tijdrovend en geen idee wat ik allemaal binnenhaal dan...

Dus HELP?!? ;)
 
Dus toch gewoon maar SP2 installeren, dan is het probleem opgelost!
 
Hallo,

Inmiddels zijn we een poos verder, maar ik heb eigenlijk nog nooit een oplossing voor bovenstaand probleem... Inmiddels zijn er wel weer nieuwe dingen bijgekomen.

Tussendoor heb ik ook een keer een webcam gekocht van Zolid (Aldi), bij deze webcam kreeg ik dezelfde meldingen... Het ligt dus niet aan trust, maar aan mijn PC! :mad:

Ook heb ik bij de aldi een laptop multikid gekocht met oa een extern numeriek toetsenbord. Ook bij de aansluiten hiervan geeft ie problemen. Nu krijg ik de melding dat hij het bestand kbdhid.sys niet kan vinden. Ik heb gezocht op mijn laptop naar dit bestand, maar die kan m niet vinden dus...:(

Ik word onderhand wel een beetje flauw hiervan, dus ik wil graag de oplossing vinden van deze problemen...

Mijn PC wordt automatisch geupdate met SP2, dus daar zou het niet aan moeten liggen... Maar waaraan wel?
De bestandjes op het internet vinden is ook nog niet zo'n succes en een hoop gedoe wat volgens mij niet nodig zou moeten zijn...

Dusss wie kan mij helpen?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan