True Image Acronis

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Wie heeft wel goede ervaringen met True Image van Acronis?? Valideren van 30 gig duurt een uutje of 4 en dan krijg je geen mededeling of alles nou goed is wel als de data corrupt zijn. Dan ben je wel inmiddels een paar uur verder. Ook duurt het terugzetten van 30gig een uur of 4-5 en hellaas meestal aan het eind blijkt de boel niet door te kunnen gaan wegens corrupted archive. Recent een keer gelukt de boel terug te zetten maar meestal gaat het volledig mis. Is dat de norm voor Acronis. Wat zijn jullie ervaringen???

Beste programma dat er is, hier (amd2000) 10/15 minuten over 2,5 gb
Is je pc wel gedefragmenteerd?

ehh nog ff iets, 30 gigabyte??

Misschien zou je toch eens moeten overwegen om de C:\ schijf kleiner te maken en alleen te gebruiken voor je OS.

Bij mij is C:\ voor XP 10 GB (waarvan 4.7 GB vrij is) en het duurt 5 a 6 minuten om te back-uppen, het zelfde voor terugzetten.
En dat alles met True Image. :thumb:

Laatst bewerkt:
Het maakt helemaal niks uit hoe groot je partitie is, wel hoeveel ruimte van deze partitie wordt gebruikt.
Er wordt alleen maar een backup gemaakt van hetgene dat op de harde schijf staat niet van de totale grootte

Het maakt helemaal niks uit hoe groot je partitie is, wel hoeveel ruimte van deze partitie wordt gebruikt.
Er wordt alleen maar een backup gemaakt van hetgene dat op de harde schijf staat niet van de totale grootte

Dat bedoel ik ook niet :) maar als je alleen je OS er op zet hoeft het niet groter.

Ja das zowieso een vaste aanrader, ik zet nooit iets op de C: behalve mijn programma's de rest gaat op partities en dan eventueel op dvd

True Image vind ik het beste back-upprogramma wat er is.
Veel beter dan Ghost is mijn ervaring.
Snel, efficient en goed.

Ik heb ook 1 systeempartitie met WinXP en programma's, data en andere dingen op andere aparte partitie. Werkt makkelijk en overzichtelijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan