Trust 3.0 bluetoothdongle werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kanjer

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2001
Ik heb nadat ik mijn oude dongle met Bue Soleil software heb verwijderd mijn nieuwe Trust 3.0 dongle met WIDCOMM software geïnstalleerd en dit gaat niet werken. Ik krijg rechts in mijn taakbalk een bluetooth icoontje, maar bij zoeken naar apparaten vindt hij niets. Ik heb ervaring genoeg hierin en weet wel hoe ik die andere apparaten in moet stellen; dat is het dus niet. Als ik in het menu, dat ik krijg bij klikken op het icoontje, op instellingen klik zie je 1 sec een Windows rondje draaien alsof hij iets wil doen, maar dat is gelijk weg en er gebeurt dus niets. Kortom...het werkt niet. In mijn apparaatbeheer lijkt alles goed te zijn. (Zoals te zien in de bijlage). Wat ook vreemd is dat als ik "Configuratiescherm\Hardware en geluiden\Apparaten en printers" wil openen hij geen van mijn aangesloten apparaten vindt. Als ik de dongle eruit haal en mijn laptop opnieuw opstart staan al mijn apparaten daar weer. Het lijkt dus op een conflict tussen Windows en de Bluetooth software. Volgens Trust moet de dongle ook werken als ik de software niet installeer, want Windows 7 heeft de juiste drivers; dat is dus ook niet zo. Ook dan gaat het niet werken.
Wanhoop nabij. Al een week aan het klo............
Iemand enig idee wat te doen???
Bij voorbaat veeeeeeeel dank haha

Bijlagen

• Apparaatbeheer.png
    Apparaatbeheer.png
    93,2 KB · Weergaven: 52
Als dan niemand enig idee heeft (Wat ik wel kan begrijpen), weet dan misschien iemand waarom er bij bluetooth-apparaten "#3" achter staat?? Is dit normaal of vreemd?

PC opnieuw geïnstalleerd en nu werkt hij. Jammer dat je zoveel werk moet hebben aan het installeren van een bluetootn dongle :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan