trust 510fx familycam op xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mad Hankey

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2002
Ik heb een nieuwe pc en nu doet m`n camera het niet meer.Op m`n oude (ook met xp) deed hij het prima.Ik heb de drivers al tig keer opnieuw geinstaleerd.Heeft iemand een idee?Alvast bedankt Henk

Heb je wel eerst de drivers geinstalleerd en doe de canera aangesloten? Staat hij wel in apparaatbeheer?

Staan daar ook geen vraag-/uitroeptekens?

Ik ben nog even bezig geweest en alles opnieuw gedaan maar als ik hem instaleer komt hij ook niet bij de map scanners en camera`s te staan.Wel bij programma`s in de start balk,maar als ik deze dan aanklik geeft hij aan niet aangesloten.

Ik ben nog weer bezig geweest en hij staat nu wel bij apparaatbeheer met een uitroepteken en als ik er op klik dan krijg ik deze foutcode:Dit apparaat start niet. (Code 10)

Code 10
Als de hardwaresleutel van het apparaat de waarde 'FailReasonString' bevat, wordt de desbetreffende tekenreeks als foutbericht weergegeven. Deze tekenreekswaarde wordt dan door het stuurprogramma of door de enumerator in het foutbericht geplaatst. Als de waarde 'FailReasonString' niet in de hardwaresleutel aanwezig is, wordt het volgende algemene foutbericht weergegeven:

Dit apparaat is niet aanwezig of werkt niet goed, of niet alle stuurprogramma's zijn geïnstalleerd. (Code 10)

Werk de stuurprogramma's voor dit apparaat bij.

Oplossingsknop: Stuurprogramma bijwerken

U kunt dit probleem oplossen door te controleren of het apparaat op de juiste wijze op de computer is aangesloten. Druk alle stekkers extra goed aan. Controleer ook of alle adapterkaarten goed zijn aangesloten. Klik op de knop Stuurprogramma bijwerken om het apparaatstuurprogramma bij te werken. U kunt het apparaat eventueel ook loskoppelen, zodat u dit opnieuw kunt laten detecteren door de wizard Nieuwe hardware.
Bron: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl-nl;310123&Product=winxp

Maar bij welk apparaat staat dit nou?

Hij staat nu wel onder apparaatbeheer,scanners/camera`s maar als ik de foto`s wil laden geeft hij aan kan foto`s niet laden.Ook als ik rechts klik op eigenschappen krijg ik niets te zien.

Er staat nergens een uitroepteken bij maar hij doet het gewoon niet.Hij geeft wel aan dit apparaat werkt correct

Bij overige apparaten staat wel een uitroepteken,hierbij staat umax astra 1220 p

Sorry hij doet het.Ik heb een nieuwe pc met daarop aan de voorzijde ook usb-poorten en deze gebruikte ik voor de camera maar deze zijn blijkbaar niet aangesloten Sory

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan