trust camera

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rees
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rees

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2001
Ik heb in Decemer een trust 962z powercam gekocht. In eerste instantie had ik geen poblemen. Ik heb er een SD-card van 128 mb bij gekocht. Dit was in het begin ook geen pobleem.
Maar sinds een paar weken kan ik geen foto's meer van de camera uploaden naar de pc als deze SD-card erin zit. Ook kan ik de camera niet meer uitschakelen als deze aan de pc hangt, ook niet als ik de usb-kabel eruit trek. Ik kan de camera dan alleen uitschakelen als ik de batterijen eruit haal.
Ik heb de camera ook bij de buurman aan de pc gehangen, en dan geeft hij geen problemen. Ik heb echt alles al geprobeerd, de kaart meermalen formaterren, een ander usb-slot gebruikt, de camera software verwijderd en opnieuw geinstalleerd ( ik gebruik XP dus ik hoef de driver niet te instaleren) maar het probleem blijft zich voor doen.
Weten jullie nog iets?????

groetjes Rezie.

Ja volgens hen zit er een fout in de camera, maar ik vind dit moeilijk te geloven, omdat de camera het bij de buurman wel doen

Rezie

maar kan het niet zijn dat er toch een probleem is met mijn pc?? Ik vind het zo raar dat de camera wel werkt op de pc van de buurman

is het niet een USB 1.1 vs 2.0 probleem ?

wat bedoel je daarmee?? ik heb al bijde usb-slots geprobeerd, het probleem blijft hetzelfde

Ik heb het nl zelf gehad dat ik een app. op een 1.1 aansluiting had terwijl het een 2.0

Als je geen USB 2.0 op je mobo hebt en het is een 2.0 app dan kan dat wel eens problemen hebben
Ik zou aan je buurman eens vragen op hij een USB 2.0 aansluiting heeft

Ik heb de software van mijn USB geupdate naar 2.0.
Het probleem is nu verholpen
allemaal bedankt voor de hulp

Rezie

hoe kan je..

hoi..

volgens mij heb ik ook een probleem met mijn usb versie.. webcam is voor usb 2.0.. maar hoe weet ik wat voor usb ik heb? en hoe kan ik een usb upgraden dan?

gr. debbie

Via configuratiescherm ga je naar systeem. Onder het tabblad Hardware vind je het kopje apparaten beheer.
Ga naar beneden daar je usb-apparaat. klik op het plusje en er verschijnen een aantal usb apparaten. Als je dan met je rechter muisknop erop klikt en eigenschappen aanklikt, dan opent er een schermpje, waar de fabrikant van je usb staat vermeld. Maar misschien staat het op de factuur van je pc.
als je dan naar de site van de fabrikant gaat, kun je waarschijnlijk wel je usb updaten naar 2.0

succes

Rezie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan