Trust camera's

• Onderwerp starter Onderwerp starter fuego
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fuego

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 okt 2000
Beste helpmij'ers,

Heeft iemand ervaring met Trust digitale camera's? De specs en de prijzen zien er erg aantrekkelijk uit, maar hoe is de werkelijke kwaliteit? Bij de ene winkel zeggen ze dat het prima spul is, bij de ander zeggen ze dat het een bagger kwaliteit is. Maar 180 euro voor een cameraatje met 4,0 megapixel en 3x optische zoom vind ik erg mooi klinken...

Alvast bedankt

Jan

180 euro voor een 4 megapixel camera, dit in combinatie met de naam trust zegt al genoeg, BAGGER!!!!

Ik heb ook een trust, en sorry dat ik het zeg, ik snap niet wrom hier BAGGER wordt geroepen. ik krijg er mooie foto's van, het enige nadeel is, dat het ding giga veel batterijen vreet.

oke het is natuurlijk niet super, maar naar mijn mening voor een huistuinkeukenapparaatje best prima. (ik zal str eens een foto uploaden, kun je de kwaliteit van de mijne zien. En die is qua mega gevallen nog minder dan die die jij naar voren haalt

trust

Ik heb zelf een trust gehad,nu een olympus.
ik vindt vooral de kwaliteit van het lcd scherm slecht,kun je binnen bijna niks op zien.
verder was de afwerking en de kwaliteit van de body niet superieur maar voor dat geld kon je er best wel leuke fototjes mee maken.

ik denk eerder dat je voor dat geld een camera kunt kopen met minder pixels waar de kwaliteit beter van is.

trust heeft trouwens meestal softwarematig veel pixels maar hardwarematig is dat meestal maar de helft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan