Trust microfoon doet het niet. ( Versie MC-1200 )

Status
Niet open voor verdere reacties.

xSandra

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Hey!
Ik heb de laatste tijd al 3 microfoons gekocht, de eerste deed het niet, de tweede niet, en de nieuwe, die ik vandaag heb gekocht ook niet, Ik begin er aan te twijfelen of het wel aan de microfoontjes ligt, eerst, voordat ik opnieuw windows enz op mijn computer had gezet deden alle microfoons het perfect!
Eigenlijk zou ik hier wel wat hulp bij willen hebben, want zo lukt het me echt niet.
Alvast heel erg bedankt! :thumb:

Groetjes Sandra

Heb je ook de geluidsdrivers geinstalleerd?:)

Je moet naar de site van je geluidskaart gaan als het een onboard is moet je naar de site van de merk van je moederbord en daar de drivers opzoeken:thumb:

Heb je nu wel gewoon geluid?

Je moet naar de site van je geluidskaart gaan als het een onboard is moet je naar de site van de merk van je moederbord en daar de drivers opzoeken:thumb:

Heb je nu wel gewoon geluid?

Die had ik volgens mij al geinstalleert, maar waar kan ik die zien dan? wacht, ik maak wel even snel een screen...

( Ik load hem morgen op, want ik ga nu weg ;) )

[
Hierzo, printscreen van mijn moederbord, zou alleen begot niet weten wat ik zou moeten downloaden.:shocked:

Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens wel gewoon geluid, alleen de microfoon doet het niet,
en hoe weet je hoe je geluidskaart heet?

Dat is dan raar want als je gewoon geluid hebt zijn je drivers geinstalleerd en horen je microfonen het ook te doen:confused:

Dat is dan raar want als je gewoon geluid hebt zijn je drivers geinstalleerd en horen je microfonen het ook te doen:confused:

Jup, want ik weet wel dat me zus die driver geinstaleert had, en dat ik gewoon geluid heb..

Trust mc 1200

eeh, Ik heb een probleem, Kijk, bij volume regeling, staat niet eens microfoon,
Alleen, Maar cd-spelers volume en volume uitgang,
Maar, ik alles al geprobeert, maar echt nix helpt..
Ik wil graag op teamspeak, praten,..
Maar, het is geen USB dus , je kunt hem zowieso niet vinden,
Please help me ik word gek :mad:

Groetj Stan:)

Hoi !

Start - configuratiescherm - geluiden.

Staat daar bij opnemen je microfoon correct vermeldt ?

Zo ja, dubbelklikken op het speaker-icoontje op de taakbalk.Kijk dan bovenaan bij optie's enn schakel microfoon weergeven in.

Staat er een vinkje bij: "dempen" dit weghalen.

Greetz,

Harry.

uhh

Ja, Hij geeft hem niet aan, bij opnemen, Daar staat die niet bij.
En, het is geen USB, maar plug,
Please help me.. :D

Stan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan