trust-muis

• Onderwerp starter Onderwerp starter azer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

azer

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik kocht een trust-muis met op de muis en verpakking artikelnr 12521: dit verwijst naar een 3-knops muis maar in feite zat in de verpakking een 5-knopsmuis (scrolwiel, 2 knoppen bovenaan en langs weerszijden één knop). De gekochte muis lijkt de 350L muis optical (artnr 13089) ipv de 250S optical. Bij trustsupport geraken ze er ook niet aan uit want ik kreeg reeds ettelijke mails!!!! Moet ik daarvoor een nieuwe installatiecd hebben? Hoe gebruik ik en waarvoor dienen de zijdelingse knoppen? Thx!!!

zoek op de site van trust de handleiding en de drivers.
Lukt het daar niet dan zoeken via google

Die zijdelingse knoppen zijn programmeerbaar. Wat ik je overigens af kan raden. (Gaan veel te vaak ongewild af)
Als je XP hebt heb je de drivers alleen nodig als je er iets speciaals mee wil doen, zoals bijvoorbeeld die knoppen programmeren. De rest zou zonder drivers prima moeten werken.

Groetjes,

Pieter

heb zelf de 350L Cradle Mouse optical, en die knoppen zijn zoals al hierboven staat zelf programmeerbaar, bij mij gaan ze trouwens niet vaak ongewild af. Heb ze zelf ingesteld als Vorige en Volgende in de internet browser, erg handig maaar dat moet je natuurlijk zelf maar ff bekijken...

trustmuis

Hoe doet u de instellingen van de zijdelingse knoppen bij de 350L? Is de installatiecd geldig voor alle types muizen van trust? Zijn er zaken te downloaden? Thx

ik heb de drivers geinstalleerd van de cd die ik erbij kreeg, zat ook een utility bij om die knoppen in te stellen.

Of de cd geldig is voor alle muizen van trust weet ik niet, maar misschien is het inderdaad zo dat de software voor meerdere muizen gebruikbaar is.

muis

Waar kan ik deze cd op de kop tikken?Of downloaden? Thx!!

muis

Ik heb dat al allemaal gedaan maar vind de functies niet van de zijdelingse knoppen en de instellingswijze ervan!!!

Als je de drivers geinstalleerd hebt zou je via Configuratiescherm > Muis in het menu moeten komen waar je alles in kunt stellen.
Daar zitten dan wat meer dingen die je in kunt stellen dan voordat je de drivers installeerde.

Groetjes,

Pieter

muis

Ik ben nog niet veel wijzer: de zijdelingse knoppen zijn nog niet inschakelbaar. Wat moet ik downloaden en hoe kan ik die installeren? Thx!!

muis

Als ik de muis met cd installeer loopt alles vast. Als ik onder windows werk gaat alles goed maar dan kan ik alle knoppen niet gebruiken!! Thx

ik weet niet waar je dat kan downloaden, ik heb het gewoon bij mn muis gekregen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan