Trust Silverline 640U USB Headphones

Status
Niet open voor verdere reacties.

wnwiig

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2006
Berichten
5
Hallo, een tijdje terug hoorde ik een klasgenoot praten over dat ie een nieuwe headset had, met 7.1 Suround Sound, eerst dacht ik dat dit niet bestond, maar blijkt er dus wel te zijn. Is van Trust :confused:

14199.gif

Trust Silverline 640U USB Headphones

Hij sprak ervan dat er echt waanzinnig goed geluid uit kwam, maar daar heb ik nog zo m'n twijfels bij. Dingetje kost 35 euro bij de Dixons
Is er misschien iemand die ook zo'n hoofdtelefoon heeft, en mij misschien kan vertellen of dit daadwerkelijk zo'n goed headsetje is :thumb:

Alvast bedankt :)
 
Het is een gewone stereohoofdtelefoon. Er wordt alleen software bijgeleverd die "virtual 7.1 surround sound" produceert, iets wat veel geluidskaarten al van zichzelf kunnen, kijk eens bij je mixer van je geluidskaart (niet de windows mixer) of die mogelijkheid ook bij jou aanwezig is.

En Trust een 'waanzinnig' geluid?? Lijkt me sterk overdreven.
 
maestro12 zei:
En Trust een 'waanzinnig' geluid?? Lijkt me sterk overdreven.

Ja, dat idee had ik ook al, vandaar dat ik hier vroeg of iemand er ervaring mee had :cool:
 
Mijn nieuwsgierigheid ging mijn verstand te boven, en dus heb ik ervoor besloten om toch maar ff langs de Dixons te fietsen en zo'n headsetje te kopen. :confused:
Al had ik er zelf ook mijn twijfels bij, ik moet zeggen dat het geluid wat eruit komt me bijzonder goed bevalt, is ontzettend helder. Heb er totaal geen last van dat ie op mijn hoofd zit, hij zit lekker comfortabel, dus ik heb niets te klagen.
Uiteraard zijn er betere te koop, maar je hoort me zeker niet klagen gezien de prijs-kwaliteitsverhoudig. :D

In ieder geval bedankt voor de reacties. :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan