Trust stuur op xp-pc aansluiten, hoe?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Ik wil een TRUST FORMULA 1 RACE MASTER 2 (stuur+pedalen) aansluiten op mijn xp-machine. Nu zit er een 15-pins stekker aan de TRUST en op mijn xp-machine zit die ingang er niet. Mijn vraag: wanneer ik een verloopstekker (van 15-pins naar usb) er op zet en dan in de pc stop, zou het dan werken? (dat verloopstekkertje moet ik nog kopen eventueel).

Op de andere xp-pc heb ik wel een 15-pins ingang maar wanneer ik de pc uit zet, en de 15-pins stekker op de pc aansluit en de pc weer aanzet, zegt windows xp niets over gevonden nieuwe hardware. Wat is hier loos?

Laatst bewerkt:
heb je geen aparte voeding voor je stuur? misschien moet je ergens een knopje omdraaien waardoor hij stroom krijgt

Re: reactie

Geplaatst door brbr
Is niemand thuis?

Jouw eerste post: 17-04-2005 15:03
Jouw tweede post: 17-04-2005 18:25

Een klein beetje geduld is op zijn plaats ;)

Reactie aub

Ik heb geen stroomvoeding, (het apparaat krijgt stroom van de computer via de stekker). Nogmaals ik heb geen poorten voor mijn 15 pins stekker in mijn PC. Moet ik bijvoorbeeld 2 poorten bij laten bouwen of kan ik het verloopstukje, (15 pins-USB) erop zetten en dan in een USB-ingang stoppen? We hebben het dus over een XP-systeem. Graag een reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan