Trust WB-1400T Webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno890

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Beste mensen.
Ik heb al een lange tijd een trust webcam:WB-1400T alleen heb ik een probleem.
(dat is bij de meeste mensen hier anders post je hier niet :P)
Ik ben de doos kwijt met de drivercd.
We hebben windows XP schijf C opnieuw geinstaleerd.
Alleen nu doet me webcam het niet!
Graag iemand met software? help me!
Menno

Grappig. Ik heb ook trust en ben die CD ook kwijt. Dat is toevallig.

3 minuten zoeken, en dankzij je heldere type-aanduiding vond ik dit

Kijk rechts op die webpagina voor drivers, handleiding etc.

Tijs.

Bedankt maar nee

Erg bedankt voor je antwoord,maar ik heb zelf ook al gezocht en heb dat ook gezien op kieskeurig.
Alleen is het probleem dar ik Version 1.0 heb(staat op het boekje wat ik op me pc vond)
Die staat er niet bij...
voor windows XP is alleen versie 2.0, maar ik weet niet wat Versie 250507 is.
Menno:(

Een hogere versie betekent normaal gesproken een betere versie dan eentje met een lagere versie.
Je kunt dus gerust met versie 2.0 aan de slag gaan, want dat zal een betere/nieuwere versie zijn dan versie 1.0

Tijs.

Een hogere versie betekent normaal gesproken een betere versie dan eentje met een lagere versie.
Je kunt dus gerust met versie 2.0 aan de slag gaan, want dat zal een betere/nieuwere versie zijn dan versie 1.0

Tijs.

Bedankt ! maar, die had ik al gedowload maar nu geeft 'ie aan als ik hem start: ERROR DONT HAVE VIDEO CAPTURE HARDWARE. kan iemand me helpen??
Menno

Laat maar!

Erg bedankt thijs mijn probleem is al opgelost.

trust 1400T

ook ik heb een webcam overgenomen van mijn dochter waarvan de cdrom weg is. Ik kon geen driver vinden voor dit model. Ik heb een paar andere geprobeerd maar dat ging ook niet. Kan ik (blijkbaar) oudere versies ergens vandaan halen? Volgens mij bestaat er een site met oude drivers.

@Maupie: je kunt beter wat meer moeite doen met de identificatie van het apparaat, zodat we (misschien) een driver voor je kunnen vinden. Een site waar je mogelijk voor 'oude' drivers terechts kunt is Versiontracker.

Overigens zul je ook daar toch moeten weten over welk apparaat het gaat.

Tijs.

Ik heb de webcam, ik heb het installatieprogramma gedownload, en ik wil filmen!

Alleen, als ik het programma open (AMCAP) om te filmen, en ik ga "File > < Set Capture File..."

moet ik een AVI bestand openen.

Wat nu ?:confused:

Ik dacht dat ik dat ding had,
meschien kan ik een ISO maken,
en dan uploaden ofzeuw

JAA Die heb ik,
alleen nog ff regelen met het cdtje!
Hoe gaan wedat doen?

Kan ik proberen,
kijk woensdag ofzo wel even
dinsdag gaat niet lukken ( moet ik voor school naar xanten, daarnaa voetbaltraining)

Ik heb de webcam, ik heb het installatieprogramma gedownload, en ik wil filmen!

Alleen, als ik het programma open (AMCAP) om te filmen, en ik ga "File > < Set Capture File..."

moet ik een AVI bestand openen.

Wat nu ?:confused:

Vlgs. mij moet je daar aangeven waarnaartoe gecaptured (=gefilmd) moet worden!
Per slot weet dat AMCAP anders niet op welke bestandsnaam de film moet worden opgeslagen!

Tijs.

Vlgs. mij moet je daar aangeven waarnaartoe gecaptured (=gefilmd) moet worden!
Per slot weet dat AMCAP anders niet op welke bestandsnaam de film moet worden opgeslagen!

Tijs.

Helaas, het zoekt een AVI bestand, ik kan enkel "openen" doen

@SnakeKorn: Blader eens naar een map waar je het filmpje kwijt wilt, en vul dan eens een nieuwe bestandsnaam in, en kies dan Openen?

Tijs.

Cool, bijna helemaal gelukt :D

Ik kan 't al opslaan, bedankt :)

MAAR ik kan geen geluid opnemen? Ik doe Capture Audio aan, maar heb nog geen geluid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan